کد خبر : 1256557 | 10 مرداد 1394 ساعت 15:25 | 231.6K بازدید | 13 دیدگاه

قلعه‌نویی:

احتمالا در بازی با استقلال در خدمت ملوان نباشم

امیر قلعه نویی در اولین تجربه اش به عنوان سرمربی ملوان، ذوب آهن مدعی را با شکست بدرقه کرد اما او همچنان نگران وضعیت ملوانی هاست و امیدوار است مسوولان استانی مشکلات تنها نماینده شمال کشور را برطرف کنند.

احتمالا در بازی با استقلال در خدمت ملوان نباشم
به گزارش "ورزش سه"، قلعه نویی درباره بازی حساس تیمش در هفته اول برابر ذوب آهن، ضمن ستایش عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی گفت: اعتقاد قلبی ام این است که فوتبالی که ذوب آهن بازی می کند از کلاس فوتبال ایران بالاتر است و آنها از نظر ساختار و امکانات خیلی خوب هستند.

وی ادامه داد: مطلبی که اکنون باید بگویم این است که باید به احترام هواداران ملوان ایستاد و به آنها افتخار کرد. ملوان تیمی که اکنون کمترین امکانات را برای آن در نظر گرفته اند و کاملا مظلوم واقع شده است تنها دلخوشی مردم انزلی و کل استان است. با این شرایط تنها می توانم بگویم که خدا مردم انزلی را دوست دارد که در لیگ برتر حضور دارند. ملوان در حال حاضر با توجه به پتانسیل بازیکنان و غیرتی که آنها در زمین خرج می کنند در لیگ مانده و امیدوارم مسوولان استانی هر چه سریعتر فکری به حال تنها دلخوشی مردم انزلی و استان گیلان کنند.

امیر قلعه نویی در ادامه درخواستش را اینگونه مطرح کرد و گفت: باید نگاه مسوولان استان به این تیم ریشه دار عوض شود. سرتاسر استان گیلان و منطقه شمال و مازندران تنها یک تیم در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و در سمت مقابل استانی مثل خوزستان 3 نماینده در لیگ برتر دارد. تمام خواهش من این است که مسوولان استانی فکری برای این شهر توریستی کنند و حمایت لازم را به عمل آورند.

قلعه نویی با اشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: من قول دادم تا حق و حقوق بازیکنان پرداخت نشود یک ریال هم دریافت نکنم. امروز قول داده اند مبلغ 10 میلیون ریال به بزرگترهای تیم پرداخت کنند. تیمی که بازیکنان بزرگی مثل غفور جهانی، بهمن صالح نیا، سیروس قایقران، مازیار زارع، پژمان نوری و ... را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده مطمئنا نیاز به حمایت بیشتری دارد و این امر مستلزم این است که نگاه استانی به این تیم تغییر کند.

وی ادامه داد: ملوان مظلوم واقع شده است و با توجه به امکاناتی که اکنون دارد تنها عشق و علاقه بازیکنان و هواداران باعث شده اینچنین در لیگ حضور داشته باشد. مسوولان و بازیکنان این تیم چندین ماه است که پول خود را دریافت نکرده اند و هر کسی این شرایط را ببیند دلش برای این تیم می سوزد و امیدوار است شرایط بهتر شود. هیات مدیره و جناب دنیامالی و بقیه دوستان تلاش می کنند که از این شرایط خارج شوند. بنده نیز با توجه به مشکلات مالی این تیم مجبور شدم در خارج از انزلی اسکان یابم و جا دارد از جناب مهندس خلیل زاده مدیریت هتل کادوس رشت تشکر کنم. هیات مدیره ملوان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند و البته خلایی که در ابتدای فصل به وجود آمد باعث شده ملوان از برنامه های خود عقب باشد. همانطور که گفتم این عزیزان در حال حاضر بیشتر از اینکه در پست های سازمانی خود کار کنند به فکر ملوان و اعتلای آن هستند و جا دارد از آنها نیز تشکر کنم و این ها باعث شده تا به ادامه کار در این تیم امیدوار باشم.

قلعه نویی در ادامه درباره پیروزی بر ذوب آهن گفت: این تنها 30 درصد از قدرت واقعی ملوان بود. در این بازی تنها با 13 بازیکن حاضر شدیم و مقابل تیمی قرار گرفتیم که از 40 روز پیش کارش را شروع کرده بود و اردوهای مناسبی را پشت سر گذاشته بود. ذوب آهن فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و در نیمه اول تحت فشار بودیم. این برد حاصل عنایت و لطف خدا در سایه تلاش و غیرت بازیکنان و حمایت هواداران عزیز به دست آمد.

سرمربی ملوان ادامه داد: ذوب آهن می توانست برنده این دیدار باشد و در نیمه اول خیلی خوب بودند. در نیمه دوم تغییراتی در تیم به وجود آوردیم و مطمئنا با اضافه شدن بازیکنان مصدوم مان بهتر خواهیم شد. در این بازی با توجه به شرایط بدنی تیم مان کمی عقب کشیدیم و تنها دو بازیکن ذخیره داشتیم که کار را برای ما سخت می کرد. ملوان همانطور که گفتم مشکلات زیادی دارد و از نظر امکانات شرایط بدی را تجربه می کند. بازیکنان سرباز ما اسکان مناسبی ندارند و از نظر تغذیه هم شرایط بد است. نمی خواهم همه چیز را باز کنم و فقط تقاضا می کنم مسوولان استانی به فکر هواداران و فوتبالدوستان باشند. استانداری قم با توجه به شرایط صبا در این مساله ورود کرد و دیدید که از نظر امکانات و اسپانسر آنها پیش قدم شدند. در این جا هم با توجه به عشق هواداران ملوان استانداری و مسوولان استان قدم جلو بگذارند و مشکلات را برطرف کنند.

قلعه نویی در مورد اعتراض یحیی گل محمدی به شرایط بازی گفت: ما هم روز قبل در این زمین تمرین کرده بودیم و باید قبول کرد امکانات ملوان در شرایط فعلی همین قدر است. از آقای جهانی نیز درخواست کردیم که امکانات موردنیاز را تامین کند. خود من هم در روز بازی روی نیمکت نبودم و نمی دانم شرایط چطور بود. آقای آذری هر وقت در اصفهان حضور یافتیم تمام امکانات را در اختیار ما قرار دادند و ما شرمنده شدیم. آقای یحیی گل محمدی نیز اشکالات را به امکانات کم ما ببخشد و این را در نظر بگیرند که زمین فولادشهر در اختیار باشگاه خودشان است اما زمین ما در اختیار هیات فوتبال قرار دارد. بچه های ملوان نیز در زمین نظامی تمرین می کنند و حتی اجازه ورود خودروی خود را ندارد و به هر حال ما بابت کمبود امکانات شرمنده ذوبی ها شدیم.

وی ادامه داد: در مورد داوری هم باید بگویم داوری به ضرر ما هم بوده است و به طور مثال در دیدار دربی اگر پنالتی را به سود ما می گرفت شرایط متفاوت می شد اما ما اعتراضی نکردیم و چیزی در این باره نگفتیم.

قلعه نویی درباره شرایط ملوان گفت: در حال حاضر چند ایراد داریم و در ابتدا باید دو هافبک خوب در بخش هجومی تیم جذب کنیم. بازیکنی مثل جانواریو که بتواند شرایط تیم در بخش هجومی را به نفع ما کند. در بخش مدیریت و مالی نیز باید هر چه سریعتر مشکل برطرف شود و در نهایت از نظر آمادگی جسمانی به شرایط ایده آل برسیم. من فکر می کنم در حال 30 تا 40 درصد قدرت ملوان را در اختیار داریم و باید هر چه سریعتر به شرایط خوب مان برسیم.

قلعه نویی در ادامه گفت: من از مسوولان استان می خواهم با تمام وجود برای برطرف کردن مشکل تلاش کنند. همانطور که گفتم نیاز به پیگیری بیشتری داریم و استانداری باید از قدرت خود استفاده کند و مشکلات را زودتر برطرف کند. امیدوارم این تلاش سرعت بیشتری یابد.

سرمربی ملوان درباره مشکلات مالی تیمش ادامه داد: من ریال نمی خواهم. تا زمانی که بازیکنانم مشکلات شان حل نشود من راجع به پول خودم صحبت نمی کنم. از همه طرفداران نیز تشکر می کنم و از بازیکنان که با توجه به این شرایط در تمرین و بازی از تمام توان خود استفاده می کنند تا شان و شخصیت ملوان را حفظ کنند نیز تشکر می کنم.

قلعه نویی در پایان از احتمال کناره گیری اش از نیمکت ملوان پیش از دیدار هفته دوم برابر استقلال حرف زد: اگر شرایط به همین منوال پیش برود مجبورم از مردم گیلان و خصوصا انزلی خداحافظی کنم. من گفته بودم اگر مشکلات بازیکنان حل نشود نمی توان کار کرد و مجبورم از هواداران ملوان معذرت بخواهم و بابت این چند هفته ای که در خدمت شان بودم تشکر کنم. اولین و تنها شرط من برای حضور در این تیم برطرف کردن مشکلات ملوان بود.

دیدگاه‌ها