کد خبر : 1256560 | 10 مرداد 1394 ساعت 15:29 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم قلعه نویی در انزلی بماند

کنعانی: ذوب آهن را بعد از 231 روز بردیم

مدافع ملی پوش ملوان می گوید تیم دچار مشکل بدنی بود که با توجه به دیر شروع شدن تمرینات، طبیعی است.

کنعانی: ذوب آهن را بعد از 231 روز بردیم
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی در رابطه با بازی تیمش در مقابل ذوب آهن گفت: بازی خوبی داشتیم و طبیعی بود که بازی سختی در پیش داشته باشیم، سعی کردیم در این بازی تمام تدابیر آقای قلعه نویی را در زمین پیاده کنیم، ما ذوب آهنی را شکست دادیم که 231 روز بود که شکست نخورده بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز از نظر بدنی عقب هستیم، که با توجه به دیر شروع کردن مان طبیعی است، البته در کنار آن یکسری مشکلات مالی داشتیم که بزرگترهای تیم همچون پژمان نوری و مازیار زارع آمدند و بچه ها را جمع کردند و همه را برای بازی آماده کردند، علاوه بر آن با آمدن آقایان قلعه نویی و محمدی، بازیکنان تیم انگیزه دو چندان برای بازی های خود دارند.

مدافع ملی پوش ملوان در رابطه با بازی خود در برابر ذوب آهن گفت: سعی کردم با تمام توانایی ام در این بازی به میدان بروم. این اولین بازی فصل ما بود و پیروزی در آن می توانست خیال هواداران را تا حدودی راحت کند که خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد. هیچ وقت دوست ندارم به کسی تکیه کنم و همیشه توکلم به خدا بوده است، برای بازی های تیمم از تمام توان مایه می گذارم تا بتوانم در نهایت باعث درخشش تیمم شود.

کنعانی ادامه داد: امیدوارم آقای قلعه نویی در انزلی بماند، حضور او خیلی مهم است و می تواند این تیم را آسیایی کند، اکبر محمدی هم که کاملا نوع بازی من را از تیم های ملی نوجوانان و جوانان می شناسد و درک خوبی از یکدیگر داریم، البته در کادر مربیان خود آقایان حبیبی و غدیربحری را هم داریم که بسیار به تیم می کنند.

وی در پایان گفت: باید از تمام هواداران تیم تشکر کنم، واقعا دیروز برای ما سنگ تمام گذاشتند و از تمام آنها ممنونم و امیدوارم امسال بتوانیم با رساندن ملوان به جمع مدعیان از خجالت آنها دربیاییم.

دیدگاه‌ها