کد خبر : 1256565 | 10 مرداد 1394 ساعت 15:38 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان بیشتر از توان شان دویدند

کاظمی: با 5 درصد آمادگی، امتیاز گرفتیم

فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن توانست در اولین بازی در لیگ پانزدهم تیم خوبی را روانه مسابقات کند و یک امتیاز حساس از بازی با فولاد بگیرد.

کاظمی: با 5 درصد آمادگی، امتیاز گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن از روحیه خوب بازیکنانش برای اولین بازی لیگ صحبت کرد و بعد از تساوی برابر فولاد به ورزش سه گفت: خداراشکر که توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم چون کارمان خیلی سخت بود. شرایط آماده سازی برای فولاد مهیا بود و این تیم تمام فاکتورهای لازم برای حضور در لیگ برتر را داشت و در 6 بازی تدارکاتی پیروز شده بود. ساختار این تیم واقعا شکل گرفته بود و باید بگویم فولاد تیم مقتدری است. به نظر من بچه های راه آهن کار بزرگی کردند و 5 درصد آمادگی از نظر تاکیتی توانستند جلوی فولاد خوب کار کنند. البته بازیکنان ما از لحاظ بدنی مشکلی ندارند. ما در هفته ای که گذشت فقط سه شمبه تمرین کاملی را برگزار کردیم و با این شرایط از تیم راضی هستم.

او در ادامه گفت: بازیکنان ما روحیه خوبی داشتند فعل خواستن را در زمین صرف کردندو بازیکنان ما در این بازی نظم تیمی را رعایت کردند و دوندگی بیش از حدی در زمین داشتند و بیشتر از توان شان به تیم کمک کردند.

کاظمی در مورد سرو سامان گرفتن تیم بعد از واگذاری هم صحبت کرد: اصلا در مورد خودم حرف نمی زنم اما با حضور هیات مدیره قوی تیم شرایط خوبی پیدا کرده است. بچه ها هم متوجه شدند که مسوولان بدنبال موفقیت راه آهن هستند و به همین خاطر با قدرت کار می کنند.

دیدگاه‌ها