کد خبر : 1256571 | 10 مرداد 1394 ساعت 16:06 | 24.9K بازدید | 5 دیدگاه

زمین غدیر بدترین زمینی بود که دیدم

عبدی: باور کنید فولاد بارسلونا نیست

کاپیتان تیم راه‌آهن می‌ گوید با فولاد بازی داشته ایم نه بارسلونا بنابراین وقت تلف کردن از جانب ما درست نیست. عبدی در مورد دیدار با فولاد و حواشی اش گفت‌وگوی جالبی انجام داد.

عبدی: باور کنید فولاد بارسلونا نیست
به گزارش "ورزش سه"، بهادر عبدی در مورد کسب تساوی مقابل فولاد گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود نمی‌خواهیم عملکردمان طوری باشد که همانند پارسال در 4، 5 هفته آخر استرس سقوط داشته باشیم. درست است که کارمان را برای لیگ جدید دیر شروع کردیم اما نه می‌ خواهیم راجع به این مساله صحبت کنیم و نه فکر کنیم. هرچقدر هم که بخواهیم در مورد گذشته صحبت کنیم، در حال حاضر لیگ شروع شده است و ما کاری جز تلاش کردن نمی‌ توانیم انجام دهیم. با وجود اینکه پیش از فصل کامل بدنسازی نکردیم، اما مسائل دیگر مثل رفاقتی که در تیم راه‌آهن موج می‌ زند، جایگزین خیلی مسائل دیگر شده.

او در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز ادامه داد: بدترین صحنه ای بود که تا به حال در آن بازی کرده بودم حتی 13، 14 سال پیش که در لیگ بازی می‌ کردم، چنین زمینی را ندیده بودم. زمین بلند بود و زیرش نرم و ژله ای بود. زمین غدیر دو سال پیش جزو بهترین زمین های ایران بود، پارسال هم بد نبود اما امسال وحشتناک بود. خود فولادی ها هم اذیت شدند و از این قضیه ناراحت بودند. اتفاقا من هم برگشتم به یکی از بازیکنانشان گفتم، فولاد تیمی است که تکنیکی و روی زمین بازی می‌ کند. انشاالله که این امکانات زودتر درست شود.

کاپیتان راه‌آهن در مورد گرمای هوا نیز گفت: نفس کشیدن و راه‌آهن در آن هوای شرجی و درجه حرارت بالا واقعا سخت بود و اگر استراحت های بین نیمه وجود نداشت، نمی‌ توانستیم بازی کنیم. من یک مصاحبه از بازیکنان فولاد دیدم و تعجب کردم کاش بازیکنان کمی معرفت به خرج دهند. فولاد به جز یک گل شانسی که گل اولشان بود و یک ضربه ایستگاهی موقعیت دیگری نداشت، توپی که به پای مدافع ما خورد و وارد دروازه ما شد، از آن گل هایی بود که اگر 200 تا توپ روی دروازه ریخته شود، یکی از آنها شانسی تبدیل به گل می‌ شود در کل گل اولشان شانسی ترین گلی بود که من در عمر فوتبالی ام دیدم و در این چند ساله تیم ما دریافت کرد.

بازیکن راه‌آهن در مورد ادعای فولادی ها مبنی بر اینکه بازیکنان راه‌آهن وقت کشی کرده اند، نظرش را اینگونه بیان کرد: آره راست می‌ گویند، شاید ما وقت کشی کرده ایم و اشتباه از خود من بود که در یک صحنه که اسماعیل شریفات روی زمین افتاده بود، به محمدی گفتم توپ را بیرون بزند. آنها طوری صحبت می‌ کنند که ما خودمان را طوری روی زمین می‌ انداخته ایم که انگار جلوی بارسلونا بازی داشته ایم، تیمی که من دیشب دیدم، احتیاج نداشت ما خودمان را مقابلشان به زمین بیاندازیم. ما بازیکنانی مثل امین منوچهری، ایران نژاد و جعفرپور را داریم که در کارنامه شان دو، سه قهرمانی لیگ‌برتر و جام‌حذفی را دارند در صورتی که بیشتر بازیکنانی که الان در فولاد هستند، یک جام در لیگ برده اند. وقتی تیمی در خانه خود بد بازی کند و نتواند نتیجه مناسبی بگیرد، هر بهانه ای می‌ آورد تا این مساله را جبران کند. برخلاف ما که آقا فرهاد یادمان داده شجاع باشیم، بعد از بازی در رختکن بابت دوندگی بالای تیم از بچه ها تشکر کرد ولی از لحاظ تاکتیکی ایراد گرفت. اگر راه‌آهن امسال همانند 3، 4 بازی آخر پارسال که در آنها پیروز شدیم، بازی کند خیلی خوب می‌ شود.

هافبک راه‌آهن در مورد وساطتش در درگیری دو بازیکنشان یعنی جعفرپور و کوهنورد گفت: چیز خاصی نبود به دلیل نحوه جایگیری درون زمین که حق با هر دویشان بود، کوهنورد و جعفرپور با هم بحث کردند ولی بچه های ما همیشه به کسوت و بزرگی اهمیت می‌ دهند. آقا فرهاد در رختکن به جعفرپور و کوهنورد تذکر داد البته بیشتر به جعفرپور زیرا باید مراعات می‌کرد، ما پارسال که در اوج مشکلات مالی هم بودیم، بازیکنان به هم دیگر پرخاش نمی‌کردند و این قضیه فقط یک اتفاق بود.

عبدی در پایان افزود: آقا فرهاد در اولین جلسه فنی تمام نکات را به ما گوشزد کرد، هوای اهواز گرم بود و ما خوب بدنسازی نکرده بودیم اما باز هم توانستیم خوب بازی کنیم. آقای کاظمی گفت هرکس به دنبال بهانه آوردن است، با راه‌آهن اتمام حجت کند، خودم تمام پولش را می‌ دهم. قرار نیست اگر امسال مساوی کردیم یا باختیم بهانه ای بیاوریم، آقای کاظمی گفت من به عنوان مربی در کنفرانس خبری بعد از بازی نمی‌ گویم هوا 50درجه بود و یا از وضعیت نامناسب گلایه نمی کنم، شما هم حق ندارید بگویید. او با این کارش به ما شجاعت داد. اگر آن گل شانسی را نمی‌ خوردیم، می‌ بردیم.

دیدگاه‌ها