کد خبر : 1256578 | 10 مرداد 1394 ساعت 16:21 | 86.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا فرزند رییس دانشگاه پرسپولیس را ربودند؟

رئیس مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گفت: به دلیل برخی مشکلات و حسادت ها و همچنین مشکلی که برای فرزندم به وجود آمد، از این سمت استعفا دادم .

به گزارش "ورزش سه"، داریوش سودی در نشست خبری دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس گفت: دوست ندارم دوباره اتفاقی برای خانواده ام رخ دهد زیرا 22 اردیبهشت امسال فرزندم را دزدیدند و پس از ده ساعت، نیروی انتظامی او را در صندوق عقب یک اتومبیل پیدا کرد که در این ماجرا یک نفر نیز کشته شد.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس این مرکز، اگر مشکلی داشتم دوست ندارم مسائل و مشکلاتم به مرکز علمی ضربه ای وارد کنند و شاید فشاری بود که می خواستند من دیگر در این سمت نباشم. هر چند که از انگیزه دزدیده شدن فرزندم چیزی نفهمیدم.

رئیس مستعفی دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس هدف از تشکیل این مرکز را ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این مرکز 1535 دانشجو (555 زن و 980 مرد) دارد که 517 نفر از آنها شهریور امسال فارغ التحصیل می شوند.

وی چشم انداز این مرکز را جذب 3500 دانشجو عنوان کرد و گفت: به یکی از بزرگترین مراکز علمی تبدیل خواهیم شد و رشته هایی مانند ماساژ، تغذیه، زبان شناسی، حقوقی و مجری گری ورزشی رشته هایی هستند که در هیچ دانشگاه دیگری به غیر از این مرکز تاسیس نمی شود.

سودی ادامه داد: متاسفانه عده ای علاقه ندارند این مرکز پابرجا بماند و برای آنکه گزندی به این مرکز نرسد از سمت خود استعفا می دهم.
در این نشست حسین کلانی عضو هیئت امنای این دانشگاه اعلام کرد: ر هیات مدیره با توجه به دلایل مطرح شده سودی، نتوانستیم استعفای او را قبول کنیم و با شناختی که از خواجه وند داشتیم وی را به ریاست مرکز انتخاب کردیم اما با این شرط که سودی همچنان در کنار ما باقی بماند.

دیدگاه‌ها