کد خبر : 1256599 | 10 مرداد 1394 ساعت 17:21 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت با پاشنکو باعث بهتر شدن عملکردم می‌شود

حسینی: قلعه نویی به تیم نظم داده

دروازه‌بان محبوب امیر قلعه‌نویی دیروز نمایشی خیره کننده در چارچوب دروازه ملوان داشت.

حسینی: قلعه نویی به تیم نظم داده
به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در مورد پیروزی مقابل ذوب‌آهن در هفته اول لیگ‌برتر گفت: خدا را شکر اول هفته را با برد آغاز کردیم. هفته های ابتدایی واقعا مهم است که خوشبختانه برای ما با پیروزی مقابل ذوب‌آهن شروع شد. ذوب‌آهن خوب فوتبال بازی می‌ کند و قهرمان جام‌حذفی است، در ضمن آنها اسکلتشان را حفظ کرده بودند. حریف فوتبال خوبی ارائه داد اما با پیروزی که کسب کردیم، لیگ را با قدرت شروع کردیم.

او در مورد ملوان مدل جدید ادامه داد: تقریبا اسکلت تیم فصل گذشته حفظ شده و افشین و ماهینی که بازیکنان سربازمان هستند می‌ توانند امسال برایمان بازی کنند. آمدن امیرخان در این مدت کم واقعا تاثیرگذار بوده و تمریناتمان شکل خاصی گرفته و نظم و انضباط داریم. هدفمان این است جزو تیم های بالای جدول باشیم. انشاالله که همانند پارسال اتفاق خاصی رخ ندهد، تیم خوبی داریم و اگر مشکلات حل شود، در ادامه نیز بهتر می‌ شویم.

گلر ملوانان در مورد عملکرد فوق العاده اش در اواخر بازی با ذوب‌آهن نظرش را اینگونه بیان کرد: دروازه‌بان وظیفه سنگینی دارد، آخرین نفر تیم و امید تماشاگران است. پیروز دیروز تلاش همه بچه ها بود اما اواخر بازی توپ های زیادی روی دروازه من آمد، اما تمام تلاشم را کردم آنها را دفع کنم تا زحمات بچه ها نقش بر آب نشود در 90 دقیقه به خصوص لحظات آخر خدا خیلی کمکم کرد و توانستیم دل هواداران ملوان را شاد کنیم.

این بازیکن در مورد رقابت با پاشنکو نظرش را اینگونه بیان کرد: نظر کادرفنی این بود که یک گلر بیاورند، من از رقابت کردن نمی‌ ترسم زیرا معتقدم رقابت باعث پیشرفت می‌شود. من هم تلاشم را 2برابر نمی‌کنم. پاشنکو از لحاظ اخلاقی و فنی خوب است و می‌توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. هر کس که آماده تر باشد همان شخص بازی می‌ کند.

حسینی در پایان در مورد دیدار با تیم سابقش استقلال تهران در هفته دوم از سری مسابقات لیگ‌برتر هم افزود: بازی با ذوب‌آهن برایمان تمام شده و از امروز هم تمریناتمان را از سر گرفته ایم، استقلال تیم سابق من است و انگیزه زیادی برای این بازی دارم انشاالله که بازی خوبی از آب دربیاید.

دیدگاه‌ها