کد خبر : 1256606 | 10 مرداد 1394 ساعت 17:47 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

هر دو نیمه از سیاه جامگان بهتر بودیم

خرسندنیا:اوایل بازی‌فکر می‌کردم هافبک دفاعی‌ام

محمدرضا خرسندنیا با توجه به مصدومیبت میلاد فخرالدینی و خسرو حیدری در بازی با پدیده مجبور شد در پست دفاع راست بازی کند.

خرسندنیا:اوایل بازی‌فکر می‌کردم هافبک دفاعی‌ام
او که پست اصلی اش هافبک دفاعی است در مورد بازی کردن در پست دفاع راست به "ورزش سه" گفت: به هرحال من به بازی در پست هافبک دفاعی و دفاع وسط  عادت کرده ام و در اوایل بازی با سیاه جامگان فکر می کردم در این دو پست دارم بازی می کنم. اما هر چه از جریان بازی گذشت من بیشتر در پست جدیدم جا افتادم و توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا می تواند بازهم در این پست بازی کند یا نه هم گفت: هرچه کادرفنی صلاح بدانند. با توجه مصدومیت میلاد فخرالدینی و خسرو حیدری من در پست دفاع راست بازی کردم و اگر کادرفنی صلاح بدانند بازهم در این پست بازی خواهم کرد.

خرسندنیا در مورد بازی تیمش برابر سیاه جامگان هم گفت: با تمام احترامی که برای تیم شهرم قائل هستم با این حال استقلال در هر 2 نیمه بهتر از سیاه جامگان بازی کرد و به همین دلیل هم من فکر می کنم حق ما پیروزی بود. خدا را شکر هفته اول را با پیروزی پشت سرگذاشتیم.

او در مورد رویایی با تیم شهرش هم گفت: به هرحال در فوتبال حرفه ای این مسائل عادی است. با این حال من واقعا خوشحالم که هم در تیم ابومسلم بازی کرده ام و هم در پدیده. این که دو تیم از مشهد در لیگ حضور دارند من را خوشحال می کند و امیدوارم این تیم ها در ادامه راه شان موفق باشند.

هافبک استقلال در پایان گفت: الان نمی شود اصلا در مورد قهرمانی حرف زد. خوشحالم که آقای مظلومی به بازیکنان جوان اعتقاد زیادی دارد و امیدورام بتوانیم فصل موفقی را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها