کد خبر : 1256662 | 10 مرداد 1394 ساعت 23:05 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده امارات از دور مسابقات کنار رفت

نماینده امارات در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با قبول شکست 9 بر یک در برابر القادسیه کویت و دریافت 17 گل در 2 بازی از مسابقات حذف شد.

نماینده امارات از دور مسابقات کنار رفت
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا 2015 و در آخرین مسابقه روز دوم تیم‌های القادسیه کویت و نماینده امارات از ساعت 19:30 در سالن 25 آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

تیم‌های هم گروه نماینده ایران در حالی مقابل هم صف‌آرایی کردند که نماینده امارات در روز نخست مسابقات شکست سنگینی را مقابل تاسیسات دریایی ایران متحمل شد و القادسیه نیز که محمد طاهری ملی‌پوش سرشناس ایران را در اختیار دارد روز گذشته استراحت داشت.

در این دیدار نماینده کویت زودتر از حریف به گل رسید و البسام در دقیقه 7 دروازه نماینده امارات را گشود اما یک دقیقه بعد یوسف محمد با گلزنی برای امارات بازی را به تساوی کشاند اما گل دقیقه 14 داریو دوباره القادسیه را از حریف پیش انداخت.

در نیمه دوم این یدار بازیکنان القادسیه تهاجمی‌تر بازی کردند و در دقایق 20، 23، 25و 27 چهار گل دیگر به ثمر رساندند که البسام و داریو باز هم در این گلزنی سهیم بودند ضمن اینکه گل پنجم این تیم توسط محمد طاهری بازیکن ایرانی القادسیه به ثمر رسید و پس از این گل به شدت از سوی تماشاگران حاضر در سالن تشویق شد.

اما این پایان کار نبود و بازیکنان القادسیه 3 بار دیگر هم دروازه نماینده امارات را باز کردند که یکی از این 3 گل باز هم توسط محمد طاهری به ثمر رسید تا در نهایت نماینده امارات با قبول شکست 9 بر یک مقابل القادسیه کویت و با دریافت 17 گل در 2 بازی از دور مسابقات کنار رود.

وحید شمسایی مربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی که تیمش فردا با القادسیه کویت دیدار می‌کند برای آنالیز این بازی در ورزشگاه حضور داشت.

دیدگاه‌ها