کد خبر : 1256696 | 11 مرداد 1394 ساعت 09:04 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی برای موفقیت باید حمایت شود

فرصت زیادی تا مسابقات جهانی نداریم

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اهمیت فاکتور زمان پیش از حضور این تیم در مسابقات جهانی گفت: فرصت زیادی تا این میدان بزرگ و مهم نداریم و باید حداکثر استفاده را از روزهای باقیمانده را ببریم.

فرصت زیادی تا مسابقات جهانی نداریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر علی بیات، در مورد آخرین وضعیت آماده‌سازی آزادکاران ایران پیش از اعزام به رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هدف اصلی‌مان در سالجاری،‌ حضوری قدرتمند و موفق در رقابتهای جهانی آمریکا بود چراکه هم باید از روی سکو برویم و هم در اوزان مختلف به کسب سهمیه المپیک دست یابیم، در نتیجه با حداکثر توان در حال تمرین و تجهیز هستیم.

وی در خصوص روند تمرینات آماده‌سازی تا رقابتهای جهانی نیز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی اصلی ما از ابتدای سال آغاز شد و تمام نیرو و هدف خودمان را معطوف رقابتهای جهانی کردیم. در این بین علاوه بر برگزاری اردوهای آماده‌سازی،‌ چندین تورنمنت تدارکاتی خارجی را نیز در دستور کار داشتیم که یکی از مهمترین آنها چندی پیش در لهستان برگزار شد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ضمن اظهار رضایت از نتایج حاصله در جام زیلکوفسکی لهستان با توجه به اهداف کادر فنی، تاکید کرد: خوشبختانه ما به نتایج و اهدافی که داشتیم، دست یافتیم و توانستیم بخشی از ابهامات انتخاب نفرات تیم ملی را تا حدی حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رضا یزدانی و مصدومیت او نیز یادآور شد: این ملی‌پوش توانمند و با انگیزه فعلا مراحل درمانی و تمرینات سبک خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی سپری می‌کند و خوشبختانه تاکنون روند درمانی خوبی داشته است اما در نهایت باید منتظر اظهارات پزشکان معالج وی باشیم تا ببینیم او می‌تواند یکی از مهره‌های اصلی‌مان در میادین پیش رو باشد یا خیر؟ آنچه مسلم است رضا تاکنون بارها ثابت کرده که تابع نظر کادر فنی است و همواره با دل و جان برای کسب افتخار به میدان می‌رود.

بیات در خصوص تمرینات تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: اردوی آزادکاران پس از یک روز تمدید، ‌امروز یکشنبه به پایان خواهد رسید و اردونشینان بعد از استراحتی کوتاه و فعال دوباره به خانه کشتی باز خواهند گشت. البته اردوی آزادکاران در خانه کشتی تهران هیچگاه تعطیلی ندارد و ما همیشه شاهد حضور پرتعداد و با انگیزه کشتی گیران در تمرینات هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: کشتی ایران روزهای سخت و حساسی را پیش رو داریم و مطمئنا در کنار تلاش و کوشش کادر فنی و کشتی گیران،‌ مسئولان ورزشی هم باید با حمایت‌های خود فشار این بار سنگین را کمتر کنند.

پیشکسوت کشتی ایران در پایان گفت: اهالی کشتی همیشه نشان داده‌اند جزو کم توقع ترین ورزشکاران کشورمان هستند که با دست خالی توانسته‌‎اند افتخارات تاریخی و بزرگی را نصیب ورزش ایران کنند،‌ در نتیجه باید از آنان حمایت شود و مورد توجه قرار گیرند.

دیدگاه‌ها