کد خبر : 1256700 | 11 مرداد 1394 ساعت 09:50 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار کامیونیتی شیلد

پیش بازی آرسنال-چلسی

دو تیم آرسنال و چلسی، امروز در دیدار کامیونیتی شیلد، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال-چلسی
به گزارش "ورزش سه"، در 13 بازی اخیر، سرمربی فرانسوی آرسنال موفق به شکست دادن مورینیو نشده است.

آرسنال

شاگردان ونگر در حالی خود را آماده ی این دیدار می‌کنند که در 13 دیدار مقابل مورینیو، موفق به کسب پیروزی نشده اند. این آمار می‌تواند یک چالش بزرگ برای ونگر در این بازی باشد که بدون توجه به جامی که برایش بازی خواهند کرد، تلاش کند که این قفل را شکسته و برای اولین بار مورینیو را شکست دهد.
انتظار می‌رود که پتر چک درون دروازه آرسنال قرار گرفته و برای اولین بار در این فصل، مقابل تیم سابقش به میدان برود. با توجه به جنگ روانی و درگیری های لفظی بین این دو مربی در طول چند هفته ی اخیر، این دیدار می‌تواند از جهات مختلف حساس باشد. آرسنال الکسیس سانچز و دنی ولبک را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت.

1034398

چلسی

شاگردان مورینیو با آمادگی کامل برای این دیدار آماده شده اند. آنها در تور پیش فصل خود نیز خوب ظاهر شدند و موفق شدند بارسلونا و پاری سن ژرمن را شکست دهند، هر چند که شکست 4-2 مقابل نیویورک ردبولز، نقطه سیاه پیش فصل آنها بوده است. مورینیو در هفته های اخیر جنگ روانی شدیدی علیه ونگر به راه انداخته و بارها، او را به خاطر عدم موفقیت در جام بردن مورد انتقاد قرار داده است.
همچنین در مصاحبه ای عنوان کرد که شکست دادن ونگر برای او کار خاصی نیست و خیلی درگیر این دیدار نیست. با این حال، مورینیو عنوان کرده که این بازی برایش اهمیت خاص خود را دارد و برای پیروزی در این دیدار تلاش خواهد کرد.

1034302

دیدگاه‌ها