کد خبر : 1256702 | 11 مرداد 1394 ساعت 10:10 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

همان بازیکن سابق هستم

افشین: قلعه نویی گفت، ریباند را بزن!

آرش افشین بعد از محرومیت و مصدومیت طولانی مدتی که داشت با پیراهن ملوان مقابل ذوب آهن شروع طوفانی داشت.

افشین: قلعه نویی گفت، ریباند را بزن!
افشین بعد از گلزنی مقابل ذوب آهن گفت و گویی مفصل با "ورزش سه" انجام داد:

فصل کابوس وار تمام شد

بالاخره یک سال سخت و کابوس وار تمام شد اما این یک سال برای همیشه در ذهن ما می ماند چون در بهترین شرایط فوتبالی و سنی بنا به دلایلی که همه می دانند نتوانستیم بازی کنیم. برای جبران فصل قبل دوباره به فوتبال برگشتیم تا خودمان را ثابت کنیم.

بازیکنان بدون پول بازی کردند

ملوان در حال حاضر شرایط سختی دارد و از لحاظ مدیریتی و مالی با مشکلات زیادی روبرو است. بازیکنان فصل قبل هنوز از این باشگاه طلب دارند که این مساله بازیکنان را اذیت می کند. بازیکنانی که حتی یک ریال از باشگاه نگرفتند بدون هیچ دریافتی در زمین از جان مایه گذاشتند و در نهایت توانستیم در این بازی نتیجه بگیریم. بازیکنان فقط به خاطر مردم بازی کردند و دوست داشتیم مردم این شهر را که فوتبال جزئی از زندگی شان شده را خوشحال کنیم.

همان آرش افشین سابق هستم

درست است که در این مدت محروم بودم اما از 6،7 ماه گذشته تمریناتم را شروع کرده بودم و انفرادی تمرین می کردم .من انگیزه زیادی برای بازگشت داشتم و در بازی با ذوب اهن نشان دادم همان آرش افشین سابق هستم . من هیچ فرقی تکردم و بهتر از قبل هم می شوم.

به فکر آقای گلی نیستم

تیم ما 10 روز است که دور هم تمرین می کند و ادامه بازی ها به شرایط ایده آل می رسیم.ما رفته رفته شرایط بهتری پیدا می کنیم. خدا می داند که من فقط به خاطر شادی مردم انزلی بازی خوبی انجام دادم و به فکر آقای گلی نیستم.

انگیزه ها دو برابر شده

با حضور آقای قلعه نویی در ملوان بازیکنان انگیزه زیادی گرفتند و با روحیه بهتری کار می کنند با آقای قلعه نویی تیم با شخصیت تر شده و امیدواریم این تیم ریشه دار در آینده شرایط خوبی پیدا کند و انگیزه ها برای موفقیت دو برابر شده است.

جواب اعتماد سرمربی را می دهم

در این سال ها آقای قلعه نویی به من لطف داشته و ابراز علاقه کرده تا در تیم های ایشان بازی کنم. اما قسمت نبود با امیر خان کار کنم و خوشحالم امسال این اتفاق افتاده است و از حضور ایشان در تیم استفاده می کنم و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی را بدهم.

قلعه نویی گفت،ریباندها را بزن

در تمرینات هفته گذشته آقای قلعه نویی مدام به من اصرار می کرد که توپ های ریباند را بزنم و خیلی تاکید داشتند. در بازی با ذوب آهن منتظر بودم مازیار توپ را بزنم چه توپ گل می شد و چه نمی شد من برای ریباند می رفتم. از این بعد تیم ها باید بترسند چون من بی خیال هیچ توپی نمی شوم.

امیدوارم قلعه نویی بازی با استقلال باشد

بازی با استقلال حساس است و با این برد شرایط تیم برای بازی با استقلال بهتر شده است. فقط امیدوارم آقای قلعه نویی در تیم بماند و در بازی با استقلال همراه تیم باشد چون بودنش خیلی به تیم کمک می کند. با حضور ایشان تمرینات جدی تر انجام می شود و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

دیدگاه‌ها