کد خبر : 1256703 | 11 مرداد 1394 ساعت 10:12 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

از فوتبال ایران دل چرکین هستم

بیاتی نیا: به تیم هشتم لیگ تایلند پیوستم

محسن بیاتی نیا مهاجم فصل گذشته تیم گسترش با عقد قرارداد یکساله و نیمه به تیم اف سی سیسوکت در لیگ برتر تایلند پیوست.

بیاتی نیا: به تیم هشتم لیگ تایلند پیوستم
بیاتی نیا به خبرنگار "ورزش سه"، گفت:من از چند تیم شهرستانی در لیگ برتر پیشنهاد داشتم ولی یکی از دوستانم در تایلند به من پیشنهاد داد تا به لیگ این کشور بپوندم و در نهایت رزومه و فیلم بازی من مورد توجه تیم اف سی سیسوکت تایلند قرار گرفت و من هم بعد از صحبتهای ابتدایی با این تیم به توافق رسیدم.

تیم سی سیسوکت در رده هشتم جدول است

تیمهای حاضر در تایلند در سه جام بازی می کنند درست مثل باشگاههای انگلیس. تایلندی ها هم در سه جام تویوتا، هیوندا و لیگ برتر هر سال حدود 80 بازی برگزار می کنند. از لحاظ امکاناتی من وقتی امکانات باشگاه را دیدم، تعجب کردم. امکانات و تجهیزات در آنجا صد برابر ایران است. این تیم در جام هوندا و تیوتا جزو 8 تیم برتر است . البته به این علت که باشگاههای تایلند اکثرا خصوصی هستند شرایط سفت و سختی برای جذب بازیکن دارند، اما آنها بعد از دیدن فیلم بازی ها و رزومه ام به من پیشنهاد دادند و در نهایت هم با هم به توافق رسیدیم.

از امکانات باشگاههای تایلند تعجب کردم

امکانات باشگاه سی سیسوکت راکه دیدم تعجب کردم. تیم ما 6،5 زمین چمن دارد. در کنار آن استخر و سونا وجود دارد. هر تیم اتوبوس مخصوص به خودش را دارد چیزی که در ایران فقط در تیمها می بینی. واقعا تیمداری کردن باید اینطوری باشد. در تیم ما 4 بازیکن خارجی دارد که یکی از آنها من هستم. زمانی که از این باشگاه با من تماس گرفتند. اولین سوالی که آن هم تلفنی از من پرسیدند این بود که چه شماره ای را برای پیراهنم در نظر دارم چون باید هر بازیکن چند دست لباس بازی و تمرین آماده داشته باشد. شاید من نتوانم شرایط و امکانات باشگاه را توضیح دهم و اینطوری برای بقیه جا نیفتد

از فوتبال ایران دل چرکین هستم

من الان 35 سال دارم. نه اینکه بگویم دوست ندارم در ایران بازی کنم ولی دیگر حوصله بازی در ایران را ندارم. گاهی اوقات آدم از اتفاقات پشت پرده ای که در فوتبال وجود دارد، خسته می شود. البته از کسانی که به من اعتماد داشتند و از من برای همکاری دعوت کردند، متشکرم. برای خودم مهم این است که من هنوز می توانم بازی کنم و در تیمی که امکانات خوبی دارد بازی می کنم. من فکر می کنم که دید آنها به فوتبال خیلی حرفه ای تر از ما است. متاسفانه من از فوتبال ایران دل چرکین شده ام.


بعد از صدور ای تی سی بازی می کنم

من چهارشنبه به تایلند می روم تیم ما شنبه آینده با تیم بوریرام بازی دارد که اگر یادتان باشد چند سال قبل رقیب ایران در بازیهای آسیایی بود من هم هب بعد از صدور ای تی سی می توانم برای سی سیسوکت به میدان بروم.

دیدگاه‌ها