کد خبر : 1256707 | 11 مرداد 1394 ساعت 10:20 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: بازیکنان تازه شناسنامه دار هستند

هافبک باهوش و بهترین پاسور تاریخ فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیم امسال شناسنامه دارد و با هویتی که ارائه خواهد کرد به سر منزل مقصود می رسد.

عاشوری: بازیکنان تازه شناسنامه دار هستند
عاشوری در گفت و گو با "ورزش سه" می گوید: به علت گرفتاری، نتوانستم بازی را کامل ببینم، بنابراین نمی توانم نگاه فنی به این بازی داشته باشم اما بازیکنانی که پرسپولیس امسال جذب کرده شناسنامه دار هستند و برای رفع نواقص این تیم به خدمت گرفته شده اند.

عاشوری می گوید: یک سرمربی قدرتمند تیمش را با آهنگ دلنشین هماهنگی و هارمونی شایسته به حرکت در می آورد و سیستمش را بر ساختار تیم قالب می کند.

او توضیح می دهد که؛ من در دوران فوتبالم توسط مرحوم افشاریان اعتماد به نفس بازی کردن در کنار بزرگان از 17ـ16 سالگی یافتم اما در سازمان تیمی علی پروین، توانستم در کنار انصاری فرد و پیوس و بعد از مس کرمانی و محرمی هماهنگ شده و به اوج برسیم.

عاشوری در توجیه اهمیت سیستم در عملکرد یک سرمربی می گوید: زمان ما، علی پروین پیشنهاد کردیم کریم باوی را به پرسپولیس بیاورد. در روزگاری که کریم باوی مهاجم اول تیم ملی بود و در همان زمان طباطبایی 600 هزار تومان نقد می داد تا به پاس برود، علی پروین 40 روز طول کشید تا کریم باوی را بگیرد و تازه به جای 600 هزار تومان طباطبایی، 100 هزار تومان از پرسپولیس گرفت.

عاشوری حرفش را اینگونه تمام می کند که: نمی توانم با احساسم حرف بزنم ولی چون پرسپولیس منطقی بسته شده تصور می کنم عملکردش در لیگ، عملکرد خوبی باشد.

دیدگاه‌ها