کد خبر : 1256718 | 11 مرداد 1394 ساعت 10:33 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی فر: از سازمان لیگ تشکر می کنم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: روز شنبه مراسمی در تهران برگزار شد و هدیه برترینهای فوتبال به آنها اهدا شد و من از همه مسوولان سازمان لیگ به خاطر انتخاب برترینها تشکر می کنم.

حدادی فر: از سازمان لیگ تشکر می کنم
قاسم حدادی فر در گفتگو با "ورزش سه" اظهار داشت: صحبتهایی در ارتباط با نحوه انتخابها مطرح شد ولی به نظر من بایستی به انتخابها احترام بگذاریم و از همه عزیزانی که به من رای دادند تشکر می کنم. نباید فراموش کرد که چنین مراسمی در همه کشورهای دنیا برگزار می شود و نباید کاری کنیم که مسوولانی که اینقدر برای این مراسم زحمت کشیدند، دلسرد شوند. متاسفانه نکته ای که وجود دارد این است که برخی برگزار نشدن چنین مراسمی را که می تواند به رشد فوتبال و ایجاد انگیزه کمک کند به برگزار شدن آن ترجیح می دهند ولی این انصاف نیست و بایستی از همه کسانی که برای رشد فوتبال سعی در معرفی بهترینها داشتند تشکر نمود.

مطمئناً‌ من از اینکه انتخاب شدم بسیار خوشحالم ولی اگر انتخاب هم نمی شدم برای هر کسی که برترین مرد ایران لقب می گرفت احترام قائل بودم و به او تبریک می گفتم.

شماره 8 ذوب آهن در ارتباط با شکست تیمش در بازی مقابل ملوان نیز گفت: متاسفانه نتوانستیم بازی همیشگی خود را در انزلی به نمایش بگذاریم. البته چمن بلند زمین مسابقه و نیز شرجی بودن هوا نیز روی عملکرد ما تاثیر بسیار بدی گذاشته بود ولی به هر ترتیب ممکن ذوب‌آهن هم نتوانست خواسته های مربیانش را به خوبی پیاده کند.

حدادی فر در پایان در رابطه با مصدومیت خود نیز گفت: از ناحیه پاشنه پا با مصدومیت روبرو هستم و باید فیزیوتراپی کنم تا وضعیت بهتر شود. امیدوارم بتوانم در بازیهای آتی به تیمم بیشتر کمک کنم. شک نکنید ذوب آ‌هن خیلی زود به فرم خوبش می رسد و دوباره به تیمی آماده تبدیل می شود.

دیدگاه‌ها