کد خبر : 1256722 | 11 مرداد 1394 ساعت 10:42 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازی ها فینال است

کوروشی:٥ عدد شانس من است

مدافع جوان نفتی های تهران معتقد است شاید اگر بازی های دوستانه بیشتر و بهتری تا قبل از شروع لیگ انجام می دادند می توانستند نتیجه بهتری مقابل تراکتورسازی کسب کنند.

کوروشی:٥ عدد شانس من است
به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی درباره کسب تساوی مقابل سرخپوشان تبریز گفت: چون هفته اول بود هر دو تیم شرایط خاص خودشان را داشتند و کم و کاستی هایی در بازی دیده شد، یکسری بازیکن جدید کنار هم جمع شده بودند و به همین دلیل ناهماهنگی به چشم می خورد. البته ما در زمین یک تیم خیلی خوب بازی داشتیم و به نظرم تساوی نتیجه خوبی بود. ما در خلق موقعیت بهتر از تراکتورسازی عمل کردیم و تساوی عادلانه بود.

او در همین باره ادامه داد: قبل از شروع فصل بازی های تدارکاتی زیادی نداشتیم. در کل 3 بازی انجام دادیم با 2 تیم لیگ یکی و دویی و گسترش فولاد ولی رفته به رفته نقاط ضعف و قوتمان بیشتر شناسایی می کنم. زمان بگذرد بازیکنان جدیدی که جذب کردیم با قبلی ها هماهنگ می شوند. انشاالله هر چه زودتر به اهدافی که داریم نزدیک تر شویم و در واقع بتوانیم توقعات را برآورده کنیم.

بازیکن نفت تهران در مورد دیدار با صبای قم در هفته دوم از سری مسابقات لیگ برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: بازیکنان صبا دیر کنار یکدیگر جمع شدند ولی آنها هم می خواهند در لیگ امتیاز بگیرند و بازیکنان باتجربه ای نیز دارند. ما اصلا کاری به این قضیه که حریفمان دیر کارش را شروع کرد و یا اینکه مثلا رتبه سال گذشته اش در جدول چه بوده و بازیکنان و مربی اش چه کسانی هستند، کاری نداریم و به همه بازی ها به چشم فینال نگاه می کنیم تا همانند بازی های آخر فصل گذشته به مشکل نخوریم و یکسری اتفاقات هر چند درست یا غلط نیفتاد تا حقمان ضایع شود. هفته اول برای ما تمام شده است و سعی می کنیم از بازی دوم کامل تر و بهتر جلو برویم.

کوروشی که سال گذشته شماره 4 را برتن می کرد در مورد تغییر شماره پیراهنش در فصل جدید افزود: پارسال شماره 4 را برتن میکردم در حالی که شماره 5 را خیلی دوست دارم. اما فصل گذشته امین حاج محمدی زودتر شماره 5 را گرفته بود من از رده نونهالان شماره 5 را برتن می کردم و احساس می کنم 5 عدد شانس من است. البته این را بدانید که اصلا آدم خرافاتی نیستم و فقط حس خوبی به این عدد دارم؛ همین.

دیدگاه‌ها