کد خبر : 1256731 | 11 مرداد 1394 ساعت 10:52 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی تا صبح هم ادامه پیدا می‌کرد فولاد به گل نمی‌رسید

شاهرودی: از قصد چمن اهواز را کوتاه نکردند

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر بازی تا صبح هم ادامه پیدا می‌کرد فولادی‌ها نمی‌توانستند عادی به گل برسند.

شاهرودی: از قصد چمن اهواز را کوتاه نکردند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا شاهرودی در خصوص تساوی 2 بر 2 راه‌آهن مقابل فولاد در چارچوب هفته اول لیگ اظهار داشت: تیم فولاد قابل احترام است اما گل‌هایی که آنها به ثمر رساندند شانسی و روی اشتباه فردی بود. گل اول آنها بر اساس شانس وارد دروازه ما شد و در گل دوم هم گلر ما اشتباه کرد و توپ وارد دروازه ما شد.

وی ادامه داد: گرمای اهواز بسیار بالا بود درجه هوا 50-55 بود که آن را اعلام نمی‌کنند زیرا در این صورت باید بازی را لغو کنند هوا بسیار گرم بود اما با این شرایط بازیکنان ما با وجود اینکه تمرینات کمی برگزار کرده بودند توانستند بازی خوبی انجام دهند.

مربی راه‌آهن در مورد اینکه بازیکنان فولاد نسبت به توقف بازی در جریان مسابقه معترض بودند تصریح کرد: قانون این اجازه را به داور می‌دهد که وقتی هوا گرم است به بازیکنان استراحت بدهد نمی‌دانم چرا آنها معترض هستند اگر استراحتی بوده برای هر دو تیم بوده است. تیم فولاد زود تمرینات خود را آغاز کرد و دوران بدنسازی و اردوی ترکیه برگزار کرد و اما ما هیچکدام از این موارد را نداشتیم و دو بر صفر هم پیش افتادیم آنها در شرایط عادی تا صبح هم نمی‌توانستند دروازه ما را باز کنند اما روی اشتباه فردی به گل رسیدند.

شاهرودی در خصوص چمن ورزشگاه خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه بلند بود و از قصد آن را کوتاه نکرده بودند به گونه‌ای بود که پای بازیکنان ما دیده نمی‌شد و در چمن گیر می‌کرد. فولادی‌ها آمده بودند که بازی را ببرند اما باورشان نمی‌شد که 2 بر صفر ما پیش افتادیم.

وی در خصوص شرایط راه‌آهن در ادامه لیگ گفت:‌ آقا فرهاد (کاظمی) کارش را بلد است،‌ تیم‌هایی که در آستانه سقوط بودند را نگه داشته و هفته به هفته شرایط تیم بهتر می‌شود و قطعاً بازی‌های بهتری را در آینده از راه‌آهن خواهید دید.


دیدگاه‌ها