کد خبر : 1256743 | 11 مرداد 1394 ساعت 11:11 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که 300 روز نباخته از ملوانی که 3 روز تمرین کرده می بازد

محمدی:صحبتهای گل محمدی نسنجیده بود

اکبر محمدی مربی ملوان نسبت به صحبتهای یحیی گل محمدی انتقاد می کند و معتقد است که بهتر است او به جای اظهارات نسنجیده و زیر سوال بردن حریف برای همکارانش احترام قائل شود.

محمدی:صحبتهای گل محمدی نسنجیده بود
محمدی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: همه شرایط زمین چمن ورزشگاه انزلی را می دانند. مگر اینکه ما بخاطر تیم ذوب آهن زمین ویمبلی را با انزلی جا به جا کنیم یا بخاطر هوای شرجی در کنار زمین کولر گازی نصب کنیم تا آقایان بتوانند فوتبال بازی کنند.

سه روز برای نقل و انتقالات فرصت داشتیم

به هر حال همه مشکلات ملوان را می دانند ما کمتر از دو هفته بود که تمریناتمان را به صورت جدی شروع کردیم. کمتر از یک هفته از مستقر شدن آقای قلعه نویی در انزلی می گذرد و در این زمان کوتاه حتی فرصت برای نقل و انتقالات هم وجود نداشت. یعنی ملوان سه روز زمان برای جذب بازیکن داشت که با فرصت کم و مشکلات مالی ملوان ما وارد مسابقات شدیم و تنها دیدار دوستانه ما برابر شهرداری بود.

ملوان با 12 بازیکن لیگ را شروع کرد

ملوان در شرایطی وارد مسابقات شد که از مجموع 18 بازیکن تیم، دو مصدوم، یک محروم داشتیم اگر دو دروازبان را هم کنار بگذاریم به اضافه کنعانی که از سهمیه امیدهای ملوان است یعنی ما با 12 بازیکن راهی مسابقات لیگ شدیم. در مقابل تیم حریف ما، ذوب آهن کارد فنی و بیشتر بازیکنانش را حفظ کرده است در زمان مناسب تمریناتش را شروع کرده، در اردوی برون مرزی با تیمهای اروپایی بازی دوستانه برگزار کرده است. با این وجود ذوبی ها حرف از برد بیرون زمین واین مسائل کردند من تقریبا با تمام کادر ذوب در ارتباط هستم ولی بخاطر حرفهای ناسنجیده و ناجوانمردانه ای که مطرح شد واقعا متاسفم.

زمین انزلی را با فولاد شهر مقایسه نکنید

من نمی دانم چرا ذوب آهنی ها از زمین انزلی و شرایط آب و هوای شرجی ایراد گرفتند فکر می کنم همه شرایط اینجا را بدانند! نمی دانم که چرا همه فکر می کنند که ذوب آهن با کادرفنی فعلی فقط پیروز می شود. به عقیده من بردهای ذوب مربوط به گذشته می شود. حتی زمانی که من و آقای تقوی مربی ذوب بودیم یادم هست که در تهران آقای گل محمدی را که سرمربی نفت بودیم شکست دادیم. من منکر مشکلات زمین انزلی نیستم این زمین را نمی شود با فولاد شهر مقایسه کرد به هر حال زمین آنها اختصاصی و مربوط به کارخانه ذوب آهن است و زمینی هست که در آن بازی آسیایی برگزار می شود، ولی فراموش نکنیم که زمین انزلی مربوط به 50،40 سال پیش است و هیات فوتبال هم هیچ هزینه ای در جهت بهبود آنها صرف نمی کند. ما حتی در این زمین تمرین نمی کنیم که شرایط بدتری پیدا نکند و زمین تمرین ملوان در حسن رود است.

استزاتژی پایین آوردن اعتماد به نفس داوران

یکی از حرفهای عجیبی که مطرح شد این بود که بازیکنان تا ساق پایشان در چمن بلند ورزشگاه تختی فرو می رفت. این حرفی نیست که فقط کسانی که در کنار زمین هستند آن را ببینند اگر چنین چیزی صحت داشت تماشاگر تلویزیونی هم می توانست آن را تایید کند.چطور در همین شرایط موقعیتهای زیادی برای افشین و حاتمی به وجود می آمد. من قبول دارم که فشار روی کادر مربیان ذوب زیاد است ولی نباید مشکلات فنی خودشان را گردن مسائل دیگر بیندازند. تیمی که 300 روز در کارنامه خود باخت ندارد می آید در انزلی از تیمی که 3 روز از تشکیل آن گذشته می بازد. به عقیده من این اتقادهای نسنجیده و غیر منصفانه در حقیقت فرا فکنی است و آن جایی که می بینند مساله ای به نفعشان نیست آن را گردن داور و زمین می اندازند. این البته یک استراتژی است که در ابتدای فصل اتخاذ کردند تا مقابل دارورها گارد داشته باشند و همیشه داورها جلوی ذوب اعتماد به نفس کمتری برای سوت زدن، داشته باشند.

گل محمدی رعایت انصاف را نکرد

حقش بود که آقای گل محمدی انصاف را در مورد همکارانش در نظر می گرفت و بخاطر یک باخت تیم حریف و کادر فنی و داور را غیر منصفانه زیر سوال نمی برد.
 ما مربیان باید همیشه به هم احترام  بگذاریم. همه کادر فنی فعلی ذوب را می شناسیم و دوست نداریم که اینطور اظهار نظرها را از آن ها بشنویم.

دیدگاه‌ها