کد خبر : 1256751 | 11 مرداد 1394 ساعت 11:31 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

پنجعلی: پرسپولیس همه را امیدوار کرد

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با عملکرد بسیار خوب خود در مقابل پدیده همه هواداران را به قهرمانی امیدوار کرد.

پنجعلی: پرسپولیس همه را امیدوار کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، محمد پنجعلی گفت: پرسپولیس روز جمعه بازی بسیار خوبی مقابل پدیده از خود به نمایش گذاشت و می توانست سه امتیاز را هم به دست بیاورند.تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد در نخستین دیدار خود در پانزدهمین لیگ برتر فوتبال روز جمعه با یکدیگر دیدار کردند که این دیدار با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید .

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در بازی اول نشان دادند می توانند مدعی قهرمانی باشند و امسال به این تیم بسیار امیدوار شدم.مدیر تیم های فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر با همین روند به کار خود ادامه دهد قطعا انتظارات را برآورده خواهد کرد. در دیدار روز جمعه جوانان عملکرد خوبی داشتند و قطعا آنها آینده پرسپولیس را تضمین خواهند کرد.وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است و این ایده آل هر مربی است و امیدوارم برانکو بتواند خواسته های خود را برآورده کند.

 کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد مدعیان قهرمانی لیگ پانزدهم، گفت: برای انتخاب تیم های مدعی بسیار زود است زیرا قطعا تیم ها تا هفته هفتم قابل پیش بینی نیستند. بازیکنان در دوران آماده سازی هستند و نمی توانند با آمادگی کامل برای تیم های خود بازی کنند.

وی در مورد وضعیت تیم های پایه پرسپولیس اظهار کرد: به عنوان مسئول تیم های فوتبال پرسپولیس در باشگاه حضور دارم. کم و بیش به ما توجه می شود اما تا امروز باشگاه درگیر کار های تیم بزرگسالان بوده است و از این به بعد می توانیم خواسته های خود را با مسئولان در میان بگذاریم.

دیدگاه‌ها