کد خبر : 1256755 | 11 مرداد 1394 ساعت 11:33 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: فکر نمی‌کردم فوتبالیست حرفه‌ای شوم

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید عنوان کرد که وقتی فوتبال را شروع کرده، هیچگاه تصور نمی‌کرده که به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود.

رونالدو: فکر نمی‌کردم فوتبالیست حرفه‌ای شوم
به گزارش "ورزش سه"، سوپراستار رئال مادرید تا به حال 3 بار موفق به کسب توپ طلا شده و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌شود. با این حال او مدعی شد که در ابتدای فوتبالش هیچ گاه فکر نمی‌کرده یک فوتبالیست حرفه ای شود.

او گفت:" در خانواده ی من، همه عاشق فوتبال هستیم. یک بار به خاطر دارم که در خیابان بازی می کردم و پدرم به من گفت که چرا وقتی او سر‍کار می‌رود، من در یک باشگاه تمرین نمی‌کنم و من گفتم چرا که نه و فوتبال را شروع کردم. هر روز به تمرینات می‌رفتم و از اینکه بخشی از تیم بودم خیلی خوشحال بودم.
پدرم همیشه کنارم بود. در ابتدا، به نظرم با دیگر بچه ها فرق داشتم. هیچگاه فکر نمی‌کردم که به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوم یا به منچستریونایتد، رئال مادرید و اسپورتینگ بپیوندم. در آن زمان فقط می‌خواستم از فوتبال لذت ببرم و هیچگاه اینکه بازیکن با استعدادی هستم، از ذهنم خطور نمی‌کرد.
اوایل اینطور فکر نمی‌کردم. پس از 3 یا 4 سال، پیش خودم فکر کردم که من هم می‌خواهم بازیکن شوم. شروع به تماشای بازی ها کردم و رویایم پوشیدن پیراهن یک تیم بود."

دیدگاه‌ها