کد خبر : 1256756 | 11 مرداد 1394 ساعت 11:37 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال خراسان تاوان تخریب خودی‌ها را داده است

سرآسیابی:توپ‌دوم‌پرسپولیس‌به‌تیرک‌خورد،پدیده‌بیدار‌شد

قائم‌مقام پدیده در پاسخ به برخی مقایسه‌ها از جانب بازیکن سیاه‌جامگان گفت: قصد دامن زدن به بحث‌های بیهوده را نداریم چون فوتبال خراسان به اندازه کافی تاوان تخریب خودی‌ها را داده است.

سرآسیابی:توپ‌دوم‌پرسپولیس‌به‌تیرک‌خورد،پدیده‌بیدار‌شد
مجتبی سرآسیابی در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پرسپولیس را تیم بسیار خوبی دیدیم که جوانان خوبی را امسال به خط کرده و علیرغم نبود سه چهار بازیکنش خیلی خوب بازی کرد. آنها فشار زیادی به تیم ما وارد کردند و اگر تیم ما دیر به خودش می‌آمد امکان هر اتفاق بدی وجود داشت.

وی افزود: پس از گل اول پرسپولیس و اقبال خوب ما در برخورد توپ آنها به تیرک دروازه، انگار بازیکنان ما از آن لحظه به خودش آمدند و بیدار شدند. آنها فهمیدند که اگر قدری دیر بجنبیم و به خودمان نیاییم ممکن است کار از دستمان در برود و برای جبران دیر شود.‌

قائم‌مقام ‌پدیده مشهد با تمجید از بازیکنانی که مهاجری برای این فصل دور هم جمع کرده، تاکید کرد: با تلاش بازیکنان و هدایت آقای مهاجری پس از تساوی نیمه اول، در نیمه دوم بازی را در کنترل خود گرفتیم و عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: این نتیجه اگر چه سقف توان پدیده نبود و صددرصد رضایتبخش نبود اما برای شروع لیگ هم بد نبود چراکه می‌دانیم یقینا بازی به بازی بهتر می‌شویم و بازی‌هایی انجام می‌دهیم که رضایت فوتبال دوستان خراسان را به همراه داشته باشد.

سرآسیابی در پاسخ به مصاحبه اخیر میثم حسینی مدافع سیاه‌جامگان که پس از شکست تیمش به استقلال گفته بود تیمش از تیم پارسال پدیده بهتر است، چنین گفت: قطعا باید ادبیات فوتبال در خراسان عوض شود و با نگرشی بزرگتر و وسیع‌تر از تنش‌های بی‌خود و تنش‌زا که هیچ فایده‎ای ندارد، دوری کرد.

قائم‌مقام پدیده متذکر شد: تاریخچه فوتبال استان خراسان به خوبی نشان می‌دهد که تا چه اندازه چوب نگرش "ما بهتریم" را خورده‌ایم. مگر دو تیم همشهری دو بازی بیشتر با همدیگر دارند لذا بهتر است سرمان به کار خودمان باشد و در عین رفاقت فقط در آن دو بازی به رقابت تمرکز و فکر کرد.

وی در خاتمه با تمجید از حمایت هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان از پدیده خاطرنشان کرد: نگرش این دو نسبت به پدیده بسیار مثبت بوده و حمایتشان قابل تقدیر است. امیدوارم انشاالله با کمک آنها و هواداران مشهدی اولین میزبانی پدیده در لیگ94 با شکست فولادخوزستان که الحق تیم سازمان یافته‌ای است توام شود.

دیدگاه‌ها