کد خبر : 1256758 | 11 مرداد 1394 ساعت 11:48 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌رحیمی:جراحی‌بماندبعد از مسابقات‌جهانی

آزادکار وزن 57 کیلوگرم تیم ‌ملی می‌گوید با انجام تمرینات سخت برای اعزام به مسابقات جهانی آماده‌تر می شود.

حسن‌رحیمی:جراحی‌بماندبعد از مسابقات‌جهانی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسن رحیمی درباره وضعیت خود در تمرینات تیم ‌ملی جهت حضور در مسابقات جهانی آمریکا، اظها‌ر کرد: خدا را شکر با انجام تمرینات پر فشاری که کادرفنی تیم ‌ملی برای کشتی‌گیر‌ان در نظر گرفته است روز به روز بدنم آماده‌تر می‌شود و هر چه که به جلو می رویم به شرایط ایده‌آل‌تری می رسم. البته هیچ کشتی‌گیر‌ی تا مسابقات جهانی که یک ماه دیگر برگزار می‌شود مطمئنا به آمادگی 100 نمی‌رسد، اما من به حدی خواهم رسید که کشتی هایم را بدون مشکل بگیرم و از لحاظ بدنی کم نیاورم.

آزادکار وزن 57 کیلوگرم ا‌دا‌مه‌ داد: در وزنی که من کشتی می‌گیرم رقبای بسیار خوبی وجود دارند و کار سختی پیش‌رویم است تا بتوانم طلای جهان را از آن خود کنم، ولی انگیزه زیادی دارم تا ان‌شا‌ء‌الله بار دیگر طلای مسابقات جهانی را از آن خود کنم.

وی درباره مصدومیت خود نیز، خاطر‌ نشان کرد: مینیسک پای چپم پاره شده است و با درد زیادی تمرین می‌کنم، ولی پزشک تیم اعلام کرده که با وزنه زدن و فیزیوتراپی آن را تقویت کنم تا بتوانم در مسابقات جهانی به روی تشک بروم و تا آن زمان به مشکل برنخورم، اما مطمئنا پس از مسابقات جهانی پایم را جراحی خواهم کرد.

رحیمی درباره تیم اعزامی به مسابقات جهانی گفت: تیم بسیار جوانی داریم و به غیر از من و سید احمد محمدی سایر نفرات برای اولین بار است که در مسابقات جهانی به روی تشک می‌روند. البته آنها بسیار با انگیزه تمرین می‌کنند و تلاش زیادی از خود نشان می‌دهند تا بتوانند در مسابقات جهانی شایستگی‌هایشان را اثبات کنند. ان‌شا‌ء‌الله با این تمرینات سخت بتوانیم قهرمانی جهان را از آن خود کنیم.

دارنده مدال طلای جهان در پایان با بیان این که از مسئولان انتظار می‌رود حمایت خوبی از تیم در آستانه اعزام به مسابقات جهانی داشته باشند، گفت: ان‌شا‌ء‌الله مردم دعا کنند این تیم که تیم جوانی است در مسابقات جهانی پر افتخار عمل کند تا بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم.


دیدگاه‌ها