کد خبر : 1256762 | 11 مرداد 1394 ساعت 11:57 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب قهرمانی کامپوند ایران در سایت جهانی

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در گزارشی عملکرد تیم ملی کامپوند کشورمان در مسابقات جهانی دانمارک را مورد بررسی قرار داد.

بازتاب قهرمانی کامپوند ایران در سایت جهانی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان به مقام قهرمانی مسابقات جهانی دانمارک دست یافت. سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در تمجید از مدال طلای تیم کامپوند مردان در مسابقات جهانی دانمارک نوشت: مجموعه مدال‌های اسماعیل عبادی در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال طلای تیمی کامپوند جهان و برتری برابر کانادا کامل شد. اسماعیل عبادی مدال طلای بازی آسیاسی 2014 اینچئون را در کارنامه خود دارد. همچنین تیم کامپوند مردان با ترکیب اسماعیل عبادی، مجید قیدی و یاسر عمویی در جام جهانی تیر و کمان در شانگهای چین به مدال نقره دست یافته بود.

این سایت به تشریح جریان مسابقه فینال مسابقات کامپوند تیمی مردان پرداخته و عملکرد اسماعیل عبادی، مجید قیدی و کاظم‌پور را برای کسب این مدال مورد بررسی قرار داده است.

این سایت به نقل از اسماعیل عبادی نوشت: ما مطمئن بودیم که در این رقابت‌ها روی سکو خواهیم ایستاد اما انتظار کسب مدال طلا نداشتیم. پس از اینکه در این مسابقات کلمبیا را در یک رقابت سخت شکست دادیم به این باور رسیدیم که کسب مدال طلا برای ما امکان پذیر است.

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در ادامه نوشت: ایران پس از غلبه یر این تیم‌های ایتالیا، کلمبیا، ونزوئلا در فینال برابر کانادایی ایستاد که دو قهرمان جهان به نام دیتمر تریلیوس و کریستوفر پرکینز را در کارنامه داشته است. این پیروزی یک نقطه تاریخی در تیراندازی با کمان ایران است و کمانداران ایران عنوان قهرمانی جهان را در این مسابقات به خود اختصاص دادند.

در ادامه نیز این سایت به حضور ابراهیم رنجبر و زهرا نعمتی، کمانداران کشورمان در پارالمپیک اشاره کرد و نوشت: این دو کماندار معلول که در پارالمپیک لندن موفق به کسب مدال شده بودند در کسب مدال در مسابقات جهانی ناکام ماندند.

دیدگاه‌ها