کد خبر : 1256764 | 11 مرداد 1394 ساعت 12:05 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

سجاد مردانی گرند پری روسیه را از دست داد

سجاد مردانی که شانس اصلی تیم ملی تکواندوی ایران برای کسب سهمیه در وزن چهارم المپیک است به دلیل مصدومیت در گرند پری روسیه شرکت نمی‌کند.

سجاد مردانی گرند پری روسیه را از دست داد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا ملی‌پوش تکواندو، در خصوص عدم حضورش در گرند پری روسیه، اظهار کرد: در مسابقات جهانی روسیه به دلیل مصدومیت نتوانستم در ادامه مبارزات شرکت کنم و با انصراف، از کسب مدال بازماندم. بعد از بازگشت به ایران به دنبال رفع مصدومیتم بودم تا بتوانم در گرند پری‌ها شرکت کنم. در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر فیزیوتراپی می کنم. تمام تلاشم را کردم تا به گرند پری ها برسم. در حالی که پیش از این قرار بود به گرند پری اول هم برسم اما به دلیل عدم رفع کامل مصدومیتم حضور در گرند پری روسیه را از دست دادم.

وی در ادامه افزود: بعد از رقابتهای گرند پری روسیه تمرینات خودم را آغاز می کنم تا بتوانم در دومین مرحله گرند پری با بهترین شرایط شرکت کنم. این روزها در اردوها حاضر هستم تا بتوانم از لحاظ ذهنی آمادگی کافی را به دست آورم.

مردانی گفت: من با مصدومیتم کنار آمده ام. بالاخره مصدومیت هم جزئی از ورزش است. این اتفاقات باعث نمی شود که انگیزه ام کم شود. من در قبال وزن چهارم ایران مسئول هستم و نه تنها برای خودم بلکه برای تمام هموطنانم تلاش می کنم تا تکواندوی ایران در وزن چهارم نماینده داشته باشد. برای اینکه شانس اول کسب سهمیه در این وزن را دارم می خواهم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

دارنده مدال نقره جهان در پایان تصریح کرد: هدف اولم کسب سهمیه المپیک و هدف اصلی‌ام رسیدن به خوشرنگ ترین مدال المپیک است. طی چند سال اخیر برای رسیدن به سهمیه المپیک تلاش می کنم و در این راه چیزی کم نگذاشتم. امیدوارم که با کسب نتیجه در مراحل بعد رقابتهای گرند پری هدفم که رسیدن به شیاپ چانگ المپیک ریودوژانیرو است، محقق شود.

دیدگاه‌ها