کد خبر : 1256770 | 11 مرداد 1394 ساعت 12:10 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

ذوالفقاری:

اگر میزبان بودیم از کیانی تقدیر می‌کردیم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که بازیکنان این تیم در دیدار با نفت تهران استرس داشتند و هماهنگ نشده بودند.

اگر میزبان بودیم از کیانی تقدیر می‌کردیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ایوب ذوالفقاری در خصوص وضعیت تراکتورسازی پیش از برگزاری دربی تبریز اظهار داشت: بازیکنان ما کم‌کم شرایط بهتری پیدا می‌کنند و با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهیم هفته به هفته هماهنگ‌تر خواهند شد.

وی افزود: احساس من این است در بازی با نفت تهران بازیکنان‌مان کمی استرس داشتند و هنوز خودشان را باور نکرده‌اند. در این بازی هم تیم حریف برای مساوی آمده بود و برای گلزنی هم ضدحمله را در دستور کار داشت. به همین دلیل کمی کار آنها راحت‌تر بود، چون ما مقابل هواداران‌مان بازی می‌کردیم و استرس از دست دادن امتیاز داشتیم که این موضوع کار ما را سخت کرده بود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: با این حال برای دیدار با گسترش‌فولاد آماده هستیم و به نظرم بازیکنان‌مان دیگر ترس بازی اول را نخواهند داشت. گسترش‌فولاد تیمی است که بیشتر اعضای آن در تراکتورسازی بوده‌اند و برای این تیم زحمت کشیده‌اند. از کادرفنی و سرپرستی گرفته تا بازیکنان آنها که به نظرم بسیار با انگیزه هستند. امیدوارم بازیکنان ما هم تلاش کنند تا بهترین بازی خود را انجام داده و به نتیجه برسیم.

ذوالفقاری گفت: باید از فرصت استفاده کرده و از همه اعضای گسترش‌فولاد که زمانی در تراکتورسازی بودند، تقدیر کنم. حسن آذرنیا، فراز کمالوند، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، سعید دقیقی و... بازیکنانی بوده‌اند که در تراکتورسازی زحمت کشیدند و همه آنها قابل تقدیر هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تقدیر ویژه‌ای هم از مهدی کیانی که کاپیتان تراکتورسازی بوده انجام خواهد شد یا نه، اظهار داشت: نه فقط کیانی، بلکه همه آنهایی که در تراکتورسازی بودند برای این تیم زحمت کشیدند و قابل تقدیر هستند. مطمئناً اگر در این بازی میزبان بودیم مراسمی قبل از بازی می‌گرفتیم اما ما میزبان نیستیم.

دیدگاه‌ها