کد خبر : 1256771 | 11 مرداد 1394 ساعت 12:13 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

شهریاری: برای پخش بازی‌ها پیگیری می‌کنیم

مدیر روابط باشگاه‌ تراکتورسازی تبریز گفت: باشگاه تراکتورسازی برای پخش بازی‌های خود از شبکه سراسری از طریق مذاکره با مسئولان زیر ربط این مهم را پیگیری می‌کند.

شهریاری: برای پخش بازی‌ها پیگیری می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس کاظم شهریاری،‌ در مورد اینکه دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران از هیچکدام از شبکه‌های سراسری پخش نشد، گفت: متاسفانه دیدار تراکتورسازی در هفته اول مقابل نفت تهران از هیچکدام از شبکه‌های سراسری پخش نشد. همانطور که همه می‌دانندند تراکتورسازی هواداران پرشماری در سراسر کشور دارد و هوادران این تیم فقط محدود به تبریز نیستند.

وی افزود: بسیاری از هوادارانی که خارج از استان حضور دارند خواهان تماشای دیدارهای تراکتورسازی هستند اما متاسفانه گاهی اوقات به دلیل اینکه بازی‌ها از شبکه‌های سراسری پخش نمی‌شود و همه دسترسی به شبکه‌ استانی ندارند از این مهم محروم می‌مانند.

مدیر روابط عمومی  باشگاه تراکتوسازی در ادامه یادآور شد: بسیاری از هوادارانی که در شهرهای مختلف حضور دارند وقتی با من صحبت می‌کنند این درخواست را دارند که باشگاه رایزنی لازم جهت پخش مسابقات از شبکه‌های سراسری را انجام دهد. هواداران تراکتورسازی در شهرهای همدان، تهران،‌ قزوین، زنجان و ... این مسئله را بارها با ما در میان گذاشتند و خواهان تماشای بازی از یکی از شبکه‌های ورزش، شما و ... هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: در همین راستا بنده با نوشتن نامه‌ای از مدیرعامل باشگاه درخواست کردم رایزنی لازم با مسئولان زیر ربط در این رابطه انجام شود تا مسابقات ما پخش سراسری شود. برای اولین بار درخواست خود را به طور رسمی در همین مصاحبه اعلام می‌کنم و در ادامه مدیریت باشگاه در صحبت با مسئولان مربوطه این موضوع را پیگری می‌کند تا ان‌شاالله هواداران پرشمار تراکتورسازی در سایر استان‌ها از حق مسلم خود که تماشای مسابقات تیم محبوبشان است محروم نماند و از این پس بتوانند از طریق‌ شبکه‌های سراسری کشور مسابقات را مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها