کد خبر : 1256780 | 11 مرداد 1394 ساعت 12:43 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیومرث هاشمی: امیدواریم بوکس مدال‎آور شود

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی بوکس ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان این رشته در راستای حضور همیشگی در بازی‎های المپیک، در این مسابقات به مدال دست یابند.

کیومرث هاشمی: امیدواریم بوکس مدال‎آور شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این بازدید که اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس، دانشمند دبیر فدراسیون و جمع دیگری از مسئولان فدراسیون حضور داشتند، رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهارداشت: بوکس جزو رشته‎هایی بوده که در سنوات گذشته المپیک، همیشه حضور داشته ولی امید می‎رود در این دوره نمایندگان کشورمان بتوانند به مدال هم برسند.

وی ادامه داد: با برگزاری جلسات تخصصی با فدراسیون و حضور در اردوهای تمرینی رشته‎های مختلف با آخرین وضعیت تیم‏های ملی آشنا شده و هر آنچه در توان داشته باشیم برای برطرف کردن کمبودهای آنها به کار خواهیم برد.

در این بازدید کیومرث هاشمی دقایقی با رئیس، نائب رئیس و دبیر بوکس به گفتگو پرداخت. در جریان اردوی تیم ملی و برگزاری رقابت های انتخابی، در وزن 52 کیلوگرم سجاد محمدپور از سد محمد کاسپور گذشت. دانا اسماعیل زاده در 64 کیلوگرم مصطفی زارع را شکست داد. در جدال بین مدعیون وزن 69 کیلوگرم مهدی روحی زاده موفق شد بر سجاد کاظم زاده غلبه کند. در وزن 81 کیلوگرم علی دهقان با سیاوش امیدی مبارزه کرد که در دهقان به عنوان فرد پیروز معرفی شد.

همچنین در وزن91 کیلوگرم نیز 2 دیدار برگزار شد که رضا مرادخانی از سد محمد شوریان گذشت و سالار غلامی در یک دیدار مهیج سینا قلعه بندی را با شکست بدرقه کرد. اما مسابقه وزن 56 کیلوگرم بین احسان سپهوندی و رضا کرزبری به امروز(یک شنبه) موکول شد.

دیدگاه‌ها