کد خبر : 1256786 | 11 مرداد 1394 ساعت 13:08 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

هرگز برای نتیجه گرفتن دنبال جوسازی نبودیم

آذری:از همه تصمیمات گل‌محمدی حمایت میکنم

سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن بعد از انتقادات گل محمدی از دیدار اول مقابل ملوان، گفت: من صد در صد از تصمیمات سرمربی ام حمایت می کنم.

آذری:از همه تصمیمات گل‌محمدی حمایت میکنم
آذری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من در بحثهای فنی ذوب آهن دخالتی نکرده و نمی کنم. در مورد انتقادهای آقای گل محمدی همباید بگویم که من با یک سری از بحثهای پیش آمده موافقم مثل مساعد نبودن زمین چمن و یا حساسیتهایی که در مورد داوری وجود دارد.

چمنهای بلند انزلی برای تاکتیک ما، سم بود

همانطور که گفتم من در بحثهای فنی دخالتی نکرده و نمی کنم. من با یک سری از صحبتهای گل محمدی موافقم. متاسفانه زمین چمن ورزشگاه انزلی پارامترهای لازم را ندارد و چمن آن نیز خوب کوتاه نشده است. بلند بودن چمن برای تیمی مثل ما که روی زمین کار می کنیم سم است. و در بازی با ملوان به همین دلیل تمام برنامه های تاکتیکی تیم بهم ریخت. من فکر می کنم که سازمان لیگ می بایست قبل از شروع مسابقات کیفیت و شرایط زمینها را مورد ارزیابی قرار می داد. تیم ما دو روز قبل از بازی این مساله را به ناظر بازی اطلاع داده بودیم و اینطور نبود که بعد از بازی بخواهیم بخواهیم به آن اشاره کنیم.

در مورد اینکه برد ملوان از قبل پیش بینی شده، حرفی نمی زنم

آقای گل محمدی عنوان کرده که نتیجه دیدار ملوان و ذوب خارج زمین رقم خورده است،آذری در این مورد گفت: صحبتهای خارج از زمین را از خود آقای گل محمدی سوال کنید. البته خود من هنوز در این مورد با او صحبت نکردم چون معمولا ما روزهای دوشنبه جلسات هفتگی برگزار می کنیم. من در این مورد اظهار نظر نمی کنم اما فکر می کند بعضی از اوقات سوء تفاهمات رسانه ای هم پیش می آید.

حساسیتهای داوری را کتمان نمی کنم

من حساسیتهایی را که در مورد داوری وجود را کتمان نمی کنم. در دیدار گذشته ما با استقلال تهران آقای حق وردی یک پنالتی به ضرر ما گرفت. در آن دیدار اقای حق وردی ناظر بازی بود و چند روز بعد هم در برنامه 90 عنوان کرد که این خطا اصلا پنالتی نبود. این مساله حساسیتها را در مورد قضاوت آقای ممبینی بالا برد. بهتر بود که در این زمینه تدبیری انجام بگیرد که در دیدار اول ما در لیگ دوباره آقای حق وردی قضاوت نداشته باشند. البته من احترام زیادی برای آقای حق وردی قائل هستم. ولی بعضی از اوقات اتفاقاتی به وجود می آید که حساسیتها را بالا می برد.

سال گذشته 11 امتیاز بخاطر اشتباهات داوری از دست دادیم

مربیان ملوان در مصاحبه ای عنوان کردند که ذوب آهن استراتژی را در مقابل داوران در پیش گرفته که باعث می شود اعتماد به نفس آنها در بازیهای ذوب آهن پایین بیاید. آذری در این مورد گفت: ذوب آهن 40،50 سال است که در فوتبال ایران حاضر است و هرگز دنبال این نبوده که از جوسازی ها نتیجه بگیرد. ما نان بازوی خود را می خوریم. ذوب آهن فصل گذشته 11،10 امتیاز از اشتباهات سهوی داور از دست داد و فکر می کنم که خیلی از تیمها از این تصمیمات سهوی بهرمند شدند. ولی صبر و حوصله هم حدی دارد.

صد در صد از تصمیمات گل محمدی حمایت می کنم

در جلساتی که با کمیته انظباطی داشتیم دیدید که بسیاری از شبهه ها هم به حقیقت بدل شد. ولی ما دنبال این حرفها نیستیم. اعتراضات ذوب آهن همیشه بر اساس دلیل و مستنداتی بوده است. ما همیشه سعی کردیم که صحبتهایی که انجام می دهیم به سود ورزش کشور و داوری ها باشد. من صددرصد از تصمیمات یحیی گل محمدی حمایت می کنم. یحیی را همه در فوتبال ایران می شناسند که آدم سالم و فنی است . من صد در صد به او اطمینان دارم و فکر می کنم اگر او حرفی بزند صدر در صد درست است البته شاید در این میان سوء تفاهمات رسانه ای هم به وجود آمده باشد.

دیدگاه‌ها