کد خبر : 1256788 | 11 مرداد 1394 ساعت 13:25 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

احترام‌ها در دیدار با ملوان حفظ می‌شود

دین‌محمدی: انتظار داریم پروپچیچ برایمان موثر باشد

مربی استقلال می‌گوید در دیدار تیمش و ملوان احترام امیر قلعه‌نویی حفظ خواهد شد.

دین‌محمدی: انتظار داریم پروپچیچ برایمان موثر باشد
به گزارش "ورزش سه" و به8 نقل از ایسنا سیروس دین‌محمدی، درباره مصاف تیمش و سیاه جامگان گفت: به نظرم بازی خوبی را در این مصاف ارائه دادیم ولی از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده نکردیم. ما فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. البته با برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم این ضعف را برطرف کنیم. در مجموع باید بگویم به عنوان اولین بازی‌مان عملکرد خوبی داشتیم.

وی با تاکید بر اعتقاد کادرفنی استقلال به جوانان اضافه کرد: امسال در استقلال جوانان خوبی را در اختیار داریم که به آنها اعتماد کرده‌ایم و امیدواریم آنها هم قدر موقعیت خودشان را بدانند و با ارائه بازی‌های خوب، نشان دهند که توانایی‌های زیادی دارند.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر کادرفنی تیمش روی پروپچیچ حساب کرده‌اند و آیا انتظار دارند او تعداد گل مشخصی را برای آبی‌پوشان به ثمر برساند گفت: ما انتظار داریم که پروپچیچ موثر بازی کند و در کار تیمی حضور فعال داشته باشد. ما از او فیلم‌های زیادی دیده‌ایم و از توانایی‌هایش مطلعیم. امیدواریم بتواند سریع‌تر با تاکتیک تیم هماهنگ شود تا بتوانیم از او استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی استقلال به دنبال جذب بازیکنانی از رده‌های پایه این باشگاه هست یا نه، عنوان کرد: کادرفنی استقلال و آقای مظلومی به تمرینات تیم‌های پایه سر می‌زنند و به جوانان اعتقاد دارند. مطمئن باشید هر بازیکن مستعد و با لیاقتی در پایه‌های استقلال باشد به تیم اصلی اضافه می‌شود. ما امسال هم سه الی چهار بازیکن از تیم امید به بزرگ‌سال اضافه کردیم و به این روند هم ادامه می‌دهیم.

دین‌محمدی در پایان و در پاسخ به این سوال که مصاف استقلال و ملوان را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: این دیدار طبیعتاً حساسیت‌های خودش را دارد. قلعه‌نویی برای استقلال زحمت کشیده و ما نمی‌توانیم زحمات او را نادیده بگیریم و برایش آرزوی موفقیت داریم اما روز جمعه دو تیم ملوان و استقلال با هم رقابت می‌کنند. مطمئن باشید احترام‌ها در این دیدار حفظ می‌شود.

دیدگاه‌ها