کد خبر : 1256793 | 11 مرداد 1394 ساعت 13:37 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: به نفع فوتبال است که کی‌روش برگردد

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به نفع فوتبال است سرمربی تیم ملی زودتر به ایران بازگردد.

تاج: به نفع فوتبال است که کی‌روش برگردد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی تاج در حاشیه نشست خبری‌اش با مسئولان فوتبال ایتالیا گفت: ما قبلاً به ایتالیا رفته بودیم و اکنون هم آنها به ایران آمده‌اند تا همکاری‌ها ادامه داشته باشد. نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا که مسئول برگزاری لیگ‌ این کشور و مدرس ایتالیاست، در خصوص مسائل مختلف صحبت خواهد کرد و بحث اصلی هم استانداردسازی لیگ‌مان است.

وی افزود: هیئت ایتالیایی که به ایران آمده قرار است به همه باشگاه‌ها برود و شرایط آنها را برای استانداردسازی بررسی کند. موضوع دیگر بحث درآمدزایی است که رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون ایتالیا در این خصوص با تمام مدیران بازاریابی باشگاه‌ها جلسه خواهد داشت و در اینجا هم بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در میان است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال با اشاره به اینکه قرار است مدیران باشگاه‌های لیگ برتر به ایتالیا سفر کنند، گفت: مدیران باشگاه‌های ما 5 روز در ایتالیا خواهند بود و آنجا از سه باشگاه مهم ایتالیا بازدید خواهند کرد. همچنین نشستی با مدیران عامل باشگاه‌های یوونتوس و... خواهند داشت تا از تجربیات آنها استفاده کنند.

تاج درباره اینکه آیا از کارلوس کی‌روش خبر دارد و او چه زمانی به ایران بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: به نفع فوتبال است که کی‌روش زودتر به ایران بازگردد و به تیم ملی کمک کند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که آیا هیئت رئیسه فدراسیون از وضعیت او و زمان بازگشتش خبر دارند یا نه، اظهار داشت: ما خبر داریم و کمی هم شما تلاش کنید تا زودتر این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها