کد خبر : 1256798 | 11 مرداد 1394 ساعت 13:51 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان با این مدال به ژیمناستیک توجه کنند

طلسم 90 ساله شکسته شد

مربی تیم ملی ژیمناستیک می گوید امیدوار است مسئولان پس از کسب نخستین مدال آسیایی ژیمناستیک ایران به این رشته توجه کنند.

طلسم 90 ساله شکسته شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر روح الله وین با اشاره به مدال برنز ژیمناستیک کار ایرانی در رقابتهای قهرمانی مردان آسیا عنوان کرد: خوشحالم که تمرینات مداوم و پیگیری و تلاش ورزشکاران نتیجه داد و بعد از ۹۰ سال موفق شدیم به مدال آسیایی در این رشته برسیم.

وی افزود: عبدالله جامعی در همین اردوی تیم ملی کشف شد و کادر فنی تمرینات خوبی برای او در نظر گرفتند تا در نهایت موفق شود به مدال برنز رقابتهای دشوار آسیایی دست پیدا کند. ما در این مدت تمرینات اختصاصی خرک حلقه برای جامعی در نظر گرفته بودیم و همین باعث شد روی این ماده تمرکز خوبی داشته باشد.

وین ادامه داد: خوشحالم که با وجود همه محدودیت ها و کمبودها این نتیجه خوب در دوران آقای درویش زاده که تلاش زیادی برای زیمناستیک کشیده حاصل شد. جامعی نیز پتانسیل خوبی داشت و تمریناتش را با جدیت و تمرکز خوبی دنبال می کرد. وقتی شنیدم وی به مدال برنز رسیده خیلی خوشحال شدم چون زحمت زیادی کشیده بود و ما در کادر فنی به همراه آقایان آذری، خرسندل و باژرنگ نیز تمام تلاشمان را برای آمادگی وی به کار بسته بودیم.

مربی تیم ملی ژیمناستیک با اشاره به نتایج دیگر نمایندگان ایران در این رقابتها خاطرنشان کرد: سعیدرضا کیخاه و هادی خناری نژاد نیز با اختلاف بسیار کم با سکو به عنوان چهارمی رسیدند. امیدورام با مدال جامعی در رقابتهای قهرمانی آسیا توجه مسئولان به رشته ژیمناستیک بیش از پیش شود چرا که استعدادهای بسیار خوبی در این رشته در حال فعالیت هستند.

دیدگاه‌ها