کد خبر : 1256808 | 11 مرداد 1394 ساعت 14:19 | 42.3K بازدید | 3 دیدگاه

ابتدا از فیفا کسب تکلیف کردیم

امیری: جذب پروپجیچ بلامانع است

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد جواب استعلام فیفا راجع به جذب پروپجیچ مثبت بوده است.

امیری: جذب پروپجیچ بلامانع است
به گزارش "ورزش سه"، بهرام امیری پس از ثبت قرارداد مهاجم کروات استقلال در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه می‌ خواستیم شفاف سازی در مورد این بازیکن صورت بگیرد و بعد قرارداد را منعقد کنیم. ریسک نکردیم و درخواست مان را به فیفا ارسال کردیم، فیفا نیز به کسب تکلیف ما پاسخ داد و عنوان کرد قرارداد با این بازیکن بلامانع است. کسب تکلیف ما از فیفا راجع به اختلاف ساعتی بود که ما آنها داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ از پاسخ فیفا اظهار بی اطلاعی کرده گفت: فیفا جواب استعلام را به ما زده است و من نمی‌ دانم که چرا سازمان لیگ از این موضوع اظهار بی اطلاعی می‌ کند. اگر لازم باشد طبق روال قانونی ما مدارک را در اختیار سازمان می‌ گذاریم تا ابهامات برطرف شود.

وی در رابطه با مبلغ قرارداد این بازیکن گفت: شک نکنید ایشان از تمام فوواردهایی که در لیگ بازی می‌ کنند، ارزان تر است. تاکنون نیز هیچ درصدی از پول را دریافت نکرده است زیرا باید ابتدا آی تی سی او صادر شود و بعد درصدی از قرارداد او را طبق آن چیزی که مشخص شده بدهیم.

وی در مورد مشکل مالی استقلال و میزان پرداختی به بازیکنان جدید و جاسم کرار گفت: ما موظفیم 30درصد از قرارداد بازیکنان جدید را به آنها بدهیم علاوه بر آن در قرارداد کرار ذکر شده که او باید 40درصد از قرارداد خود را دریافت کند که تا به حال مبلغ بسیار کمی را به وی دادیم.

امیری در پایان راجع به پرونده نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: پرونده نقل و انتقالات ما بسته شد. اگر چنانچه در اواسط بازی ها سرمربی تیم اظهار نیاز بکند برای رفع مشکل اقدام می‌ کنیم و از سهمیه جذاب بازیکن آزاد استفاده می‌ کنیم.

دیدگاه‌ها