کد خبر : 1256817 | 11 مرداد 1394 ساعت 14:49 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی: میخواهم پدیده لیگ برتر شوم

استقلال اهواز تیمی که تا ٢روز قبل از شروع لیگ تست می گرفت، توانست در مقابل صبای علی دایی با همه ستارگانش این تیم را متوقف کند و در قم یک امتیاز ارزشمند بگیرد.

مجیدی: میخواهم پدیده لیگ برتر شوم
شاهین مجیدی که در این بازی یکی از خوبهای میدان بود و با نفوذهایش باعث تعویض بیک زاده شد به "ورزش سه" می گوید: خب تیم ما هماهنگی زیادی نداشت و با توجه به اینکه تیم ما خیلی دیر جمع شده بود ولی در مقابل صبا نشان دادیم که پتانسیل زیادی داریم و استقلال اهواز می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد به خصوص که از حمایت هواداران زیادی هم سود می بریم.

مجیدی که در این بازی حسابی بیک زاده را اذیت کرده بود گفت: هاشم بیک زاده بازیکن بزرگی است من هم تمام تلاشم را کردم که در این بازی خوب باشم و سعی کردم برای تیمم مفید باشم آقای بیک زاده هم جز بازیکنان خوب ایران است و احترامش برای ما واجب است.

محیدی در پایان می گوید: شاید گفتن این موضوع زود باشد و کمی خودخواهانه اما من هدفم این است که در لیگ امسال به عنوان پدیده خودم را مطرح کنم و به این هدف هم به لطف خدا می رسم و تمام تلاشم این است که با انجام بازی های خوب نگاه کارشناسان و فوتبالی ها را به خودم جلب کنم امیدوارم در این راه موفق باشم و از آن مهمتر تیمم استقلال اهواز که تماشاگران پر شوری دارد در لیگ موفق شود.

دیدگاه‌ها