کد خبر : 1256818 | 11 مرداد 1394 ساعت 14:50 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

شفیعی: روحمان هم از پنالتی خبر ندارد

تراکتورسازان در پی این هستند که در دربی تبریز نتیجه بازی اول را جبران کنند و بتوانند 3 امتیاز را بگیرند.

شفیعی: روحمان هم از پنالتی خبر ندارد
به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی در مورد کسب تساوی مقابل نفت‌تهران گفت: بازی اول بود و بدن ها در شرایط ایده آل قرار نداشت، دلیل دیگری که نتوانستیم نفت را شکست دهیم به دلیل حساسیت های فصل گذشته بود. انشاالله از بازی بعدی بهتر می‌ شویم.

او در مورد اعتقاد نفتی ها مبنی بر اینکه داور یک پنالتی برایشان نگرفته است ادامه داد: من نمی‌ دانم آنها از چه پنالتی ای حرف می‌ زنند که حتی روح ما هم از این قضیه خبردار نیست. کسی که باید معترض باشد ما هستیم زیرا نفتی ها مدام خودشان را روی زمین می‌ انداختند.

این بازیکن در مورد قرار گرفتنش در ترکیب ثابت و تغییرات در خط دفاعی نظرش را اینگونه بیان کرد: هر کسی که در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشد، بازی می‌ کند و برای تونی فرق نمی‌ کند آن بازیکن قدیمی است یا جدید، بنا به شرایطی که دارد از او استفاده می‌ کند. در این بازی شاهد ترکیب جدیدی از تراکتورسازی بودیم. خدا را شکر امسال بازیکنان خوبی داریم کسانی که بودند و اضافه شدند همگی خوب هستند و تونی کار سختی برای چیدن دارد. شاید در بازی های بعدی شاهد جابجایی هایی باشیم.

دفاع سرخپوشان تبریز در مورد دربی این شهر که آن را پیش رو دارند گفت: بازی سختی با گسترش داریم حریف تیم منسجمی است و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. انشاالله که یک بازی خوب و جوانمردانه انجام شود که حاصلش برد تراکتورسازی باشد.

شفیعی که قبلا در گسترش فولاد توپ می‌ زد در مورد اینکه این دیدار از این حیث برایش حساسیت دارد یا خیر افزود: گسترش تیم سابقم بود و من برای مدیریت و کادرفنی این تیم احترام زیادی قائلم ولی به فکر گرفتن 3 امتیاز توسط تیم خودم هستم. ما نباید از حریفانمان عقب بمانیم و فقط باید به بالای جدول فکر کنیم.

دیدگاه‌ها