کد خبر : 1256829 | 11 مرداد 1394 ساعت 15:30 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

در راستای انتقاد به کیروش؛

مایلی‌کهن:کواچ‌نجیب‌‎است‌و‌سبیل‌هاراچرب‌نمی‌کند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در انتقاد به کیروش، کواچ سرمربی تیم ملی والیبال را ستود.

مایلی‌کهن:کواچ‌نجیب‌‎است‌و‌سبیل‌هاراچرب‌نمی‌کند
به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی کهن که اصلی ترین منتقد سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال محسوب می شود در راستای انتقاداتش او را با اسلبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال مقایسه کرد.

او در گفت و گو با تسنیم گفت: اگر نتایج تیم ملی والیبال و فوتبال را در سال‌های اخیر با یکدیگر مقایسه کنیم به خوبی قابل تشخیص است که کدام یک از این دو تیم بهتر عمل کرده‌اند و مربیان این تیم‌ها چه عملکردی داشته‌اند. متأسفانه از کواچ انتقاد می‌شود، چون آدم فوق‌العاده نجیبی است و سبیل‌ها را چرب نمی‌کند تا از سوی آنها حمایت شود. حتماً دیده‌اید کواچ در کنار خط خیلی آرام و نجیب کارش را می‌کند و با کسی هم دعوا ندارد.

این نشان‌دهنده شخصیت کواچ است اما بعضی‌ها از او مدام انتقاد می‌کنند و تأکید دارند که ولاسکو خوب بود. باید این مسئله را در نظر گرفت که دوران ولاسکو در تیم ملی والیبال به پایان رسید و او در حال حاضر مربی تیم ملی آراژانتین است و با این تیم هم نتایج خاصی نگرفته‌ است. این نشان می‌دهد در فدراسیون والیبال کار شد که تیم ملی به موفقیت‌های بزرگ رسید و فقط به خاطر حضور ولاسکو در این تیم نبود.


سرمربی پیشین تیم ملی در این‌باره یادآور شد: ولاسکو چهار سال پیش در مرحله مقدماتی المپیک در فاصله 10 روز مانده به دیدار رسمی با استرالیا یک بازی تدارکاتی با این تیم ترتیب داد و در این بازی ما این تیم را شکست دادیم، اما در بازی رسمی به استرالیا باختیم تا نتوانیم راهی المپیک شویم. این اتفاق در حالی رخ داد که سابقه باخت به استرالیا را در هیچ مقطعی نداشته‌ایم. در یک مقطع هم که مرحوم حسین معدنی سرمربی تیم ملی والیبال شد در المپیک آسیایی دوم شدیم و کلی هم از او انتقاد شد.

دیدگاه‌ها