کد خبر : 1256838 | 11 مرداد 1394 ساعت 15:58 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنانم که قهرمان حذفی شدند، اعتماد دارم

گل‌محمدی: روزهای خوب ذوب آهن نزدیک است

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن گفت: ما شروع خوبی نداشتیم مطمئن باشید که خبرهای خوب برای ذوب آهن در راه است.

گل‌محمدی: روزهای خوب ذوب آهن نزدیک است
گل محمدی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: دربی اصفهان حکم سوپر جام را دارد. من به بازیکنانم اطمینان دارم و می دانم که همه زحمتشان را می کشند تا نتایجی شایسته ذوب به دست آورند.

او در پاسخ به این سوال که انتقادهای او از داوری باعث ناراحتی رئیس کمیته داوران شده است، ادامه داد: من هیچ مشکلی با کمیته داوران و داوران ندارم و دیگر نمی خواهم در این مورد حرفی بزنم.

وی افزود: ما لیگ را خوب شروع نکردیم ولی به هر حال هفته اول شرایط و سختی های خودش را دارد. ما باید سعی کنیم که خیلی زود خودمان را پیدا کنیم. دربی اصفهان همیشه جذاب بوده، چون کیفیت فنی و بازیکنان دو تیم بالا هست. ما مقابل تیمی بازی داریم که بهترین کادر فنی و مهره ها را در اختیار دارد. به طور حتم تماشاگرانی که به استادیوم می آیند بازی خوبی را شاهد خواهند بود.

گل محمدی در مورد اینکه آیا ذوب آهن در لیگ یکی از مدعیان قهرمانی هست یا نه؟ پاسخ داد که من نمی توانم قول قهرمانی بدهم ولی ما همه تلاشمان را می کنیم که جزو تیمهای بالای جدول باشیم. من نگران این مساله که ذوب در هفته اول امتیاز نگرفته، نیستم چون می دانم که روزهای خوب ذوب آهن نزدیک است و بچه ها همه تلاششان را برای گرفتن نتیجه می کنند.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: اتفاقا ذوب آهن در بازی اول هم خوب کار کرده است. متاسفانه زمین چمن ورزشگاه خوب نبود و نتوانستیم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذاریم. مطمئنا در بازیهای بعدی بهتر می شویم. بازیکنان من همان بچه هایی هستند که توانستند قهرمان جام حذفی شوند و در لیگ در رتبه چهارم قرار گرفتند، هیچ فرقی نکرده و در ادامه آنها نتیجه می گیرند.

دیدگاه‌ها