کد خبر : 1256840 | 11 مرداد 1394 ساعت 16:02 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط سخت تر از این هم داشته ام

سلیمی: ما یک تیم معمولی نیستیم

در حالی که خیلی ها دروازه‌بان فولاد را مقصر دریافت دو گل این تیم از راه‌آهنی ها می‌ دانند اما اینگونه نیست.

سلیمی: ما یک تیم معمولی نیستیم
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا سلیمی در مورد کسب تساوی 2 ـ 2 مقابل راه‌آهن گفت: بازی خیلی با کیفیتی از طرف هر دو تیم دیده نشده، راه‌آهنی ها سعی می‌ کردند توپ را در میانه میدان نگه دارند و از اتفاقات فوتبالی استفاده کنند. در کل شرایط مناسبی برای بازی وجود نداشت. استادیوم غدیر جزو استادیوم های خوب ما است اما در این بازی شاهد زمین جالبی نبودیم، هم بازیکنان ما اذیت شدند هم بازیکنان راه‌آهن.

او در مورد شرایط گرم آب و هوایی ادامه داد: هوا 53 درجه بالای صفر بود و آفتاب سوزان بود. می‌ توانستند کاری کنند که شرایط بهتر از این باشد البته اینکه ما نتوانستیم بازی اول را در زمین خودمان نبریم، جای خود دارد ولی حرف زدن از گرمای هوا بهانه نیست. وقتی که ما در اهواز تمرین می‌ کنیم آب بدنمان تخلیه می‌ شود اما مثلا تیم حریف که به اینجا می‌ آید، یک جلسه عرق گیری می‌ کند و بعد بازی می‌ کند، بنابراین ما کارمان سخت است. با این حساب میزبانی به کارمان نمی‌ آید، از طرفی هیچ وقت داوری ها در اهواز به ما کمک نکرده. البته شرایط آب و هوایی نیز مناسب نبوده بنابراین چه فرقی بین تیم ما با سیاه جامگانی است که ساعت 18 بازی می‌ کند. ما هم داریم در این هوا تمرین می‌کنیم حالا حسابش را بکنید در طول بازی و در اوج فشار 3 دقیقه استراحت می‌ دهند و همه می‌ دانند 15 دقیقه آخر نیمه اول و دوم بهترین زمان برای گل زدن است اما آن 3 دقیقه استراحت وقت ما را تلف می‌ کرد. از پارسال این قانون را گذاشته اند و فقط در دو شهر کشور یعنی انزلی و اهواز عملی می‌ شود. گرچه همه می‌ گویند ما دقیقه 80، 90 گل زده ایم ولی این قضیه به ضرر ما بوده.

دروازه‌بان فولاد با اشاره به اینکه طول می‌ کشد بازیکنان در تیمشان جا بیافتد، در این مورد گفت: خیلی از بازیکنان ما بار اولشان است کنار همدیگر کار می‌ کنند و یک ماه است در کنار همدیگر هستیم ولی احساس می‌کنم تیم ما از پارسال کامل تر شده. در بازی اول نیز بازیکنانی مثل فشنگچی و خانزاده را در اختیار نداشتیم. در ضمن مهدی بدرلو هم مصدوم بود ولی بازی کرد ولی ما یک تیم معمولی نیستیم و این را مطمئن باشید که جزو تیم های بالانشین خواهیم بود. خدا را شکر یاران جوان و دونده ای داریم.

وقتی از گلر سرخپوشان اهواز سوال شد که روی دو گل دریافتی از راه‌آهن مقصر بوده یا خیر پاسخ داد: به هر حال گلر گل می‌ خورد ولی مشکلی نیست من در شرایط سخت تر از این هم بوده ام و کار کرده ام. هیچ نگرانی ای ندارم، من زحمت خودم را کشیدم. روز اول اینجور مسائل پیش می‌ اید مخصوصا اینکه حریف کاملا ناشناخته بود و آدم هفته های ابتدایی چه خصوصیاتی دارند ولی مثلا ما این هفته با پدیده بازی داریم و این تیم را خیلی بیشتر از راه‌آهن می‌ شناسیم و هفته بعدش با استقلال صنعتی بازی داریم و این حریفمان را بیشتر از دو حریف قبلی ها می‌ شناسیم. وضعیت تیمی ما بهتر می‌ شود و در ادامه راحت تر کار می‌ کنیم، انشاالله که بتوانیم در شهر مشهد اولین 3 امتیاز را بگیریم.

سلیمی در پایان در مورد شعارهایی که علیه مدیرعامل و سرپرست فولاد دادند می‌ گوید: در این برهه از زمان شخص برای فولاد چه شخص بالا، چه شخص پایین مهم است. به هر حال زمانی آقایان رضائیان و دهکردی زحمت باشگاه را کشیده اند و اسم خوزستان را در همه استان ها بالا برده اند، الان هم آقای اژدری زاده مسوول این کار است. یک زمان آقای ابن قاسم برای فولاد زحمات زیادی کشید و الان هم آقای کاهکش جایگزین او شده است. به هر حال برای هر تیمی تغییرات رخ می‌ دهد و آدم ها می‌ آیند و می‌ روند. مهم این است که بتوانیم به نفرات جدید کمک کنیم تا وظایفشان به نحواحسن انجام دهند. خدا شاهد است آقایان اژدری زاده و کاهکش کم نگذاشتند. باید از باشگاه حمایت شود، از هوادارانمان توقع داریم پشت تیم باشند.

دیدگاه‌ها