کد خبر : 1256842 | 11 مرداد 1394 ساعت 15:10 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه دیدار امشب فیورنتینا و بارسلونا

فلورانس برای بارسا خوش یمن خواهد بود؟

6 سال پیش در چنین روزهایی بارسلونا برای انجام یک بازی دوستانه به فلورانس سفر کرد. این بازی جزو اولین دیدارهایی بود که گواردیولا هدایت بارسلونا را بر عهده داشت.

فلورانس برای بارسا خوش یمن خواهد بود؟
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی امشب یک بار دیگر در مصافی دوستانه روبروی فیورنتینا قرار خواهد گرفت که 30 جولای سال 2008 نیز چنین شرایطی را تجربه کرده بود. بارسا پس از یک فصل کابوس وار، پپ گواردیولای جوان را روی نیمکت مربیگری خود می دید. کاتالان ها که در آن مقطع باید در دور مقدماتی لیگ قهرمانان مقابل لژیا ورشو قرار می گرفتند، برای آماده سازی، کار خود را از فلورانس شروع کردند.

صبح همان روز بود که مسی جوان، در رسانه ها خبر از علاقه خود برای حضور در تیم المپیک آرژانتین داد. خبری که البته غیرمنتظره هم نبود. مسی دو روز قبل به گواردیولا اطلاع داده بود که دوست دارد همراه آرژانتین در المپیک تابستانی پکن شرکت کند و این تصمیم او مورد موافقت کادر فنی قرار گرفته بود.

مسی البته همراه کاروان بارسلونا به فلورانس سفر کرد و ضمن ارائه یک بازی درخشان، در دو مقطع مورد تشویق هواداران فیورنتینا نیز قرار گرفت. او گلی به ثمر نرساند اما نقش موثری در پیروزی 3-1 بارسلونا ایفا کرد. در آن سال، فیورنتینا بصورت مستقیم سهمیه حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کرده بود و تیمی قدرتمندتر از این روزها بود.

مسی همان شب در حالیکه کاروان بارسلونا خود را برای رفتن به شیکاگو مهیا می کرد، به شانگهای پرواز کرد و ماه بعد، قهرمانی المپیک را نیز جشن گرفت. سفر به فلورانس، مقدمه ای برای افتخار آفرینی های فراوان بارسای پپ نیز بود و این تیم توانست سال بعد، 6 گانه را کسب کند. جالب اینجاست که بارسلونا در این فصل نیز امکان تکرار آن افتخار را در اختیار دارد و باید دید که این بار نیز فلورانس برای بارسا خوش یمن خواهد بود یا خیر؟
لازم به ذکر است که لئو مسی به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات بارسا، امشب در مقابل فیورنتینا حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها