کد خبر : 1256844 | 11 مرداد 1394 ساعت 16:11 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاهکش: هواداران فولاد خط نگرفته بودند

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: اعتقاد ندارم که برخی از لیدرها و هواداران ما از بعضی مسئولان باشگاه و تیم که رفته‌اند خط گرفته‌اند.

کاهکش: هواداران فولاد خط نگرفته بودند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم علیرضا کاهکش، در خصوص نارضایتی بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال راه‌آهن از وضعیت چمن ورزشگاه غدیر اهواز گفت: با نهایت احترامی که برای مسئولان هیئت فوتبال خوزستان قائلم و می‌دانم آنها تلاش زیادی می‌کنند تا چمن ورزشگاه غدیر کیفیت خوبی داشته باشد اما کیفیت زمین چمن این ورزشگاه در بازی هفته نخست لیگ برتر می‌توانست خیلی بهتر باشد. فکر می‌کنم چمن ورزشگاه باید کوتاه‌تر باشد هرچند باید شرایط فصل گرما در خوزستان را هم در نظر گرفت.

وی در مورد درگیری که در سکوها بین برخی از لیدرها و هواداران تیم با یکدیگر به‌ویژه بر سر حمایت یا عدم حمایت از او بوجود آمد و شعارهایی نیز علیه مدیرعامل جدید و برخی از مسئولان باشگاه داده شد، اظهار داشت: اعتقاد ندارم که برخی از لیدرها و هواداران ما از بعضی مسئولان باشگاه و تیم که رفته‌اند خط گرفته‌اند. انتظار حمایت از هواداران فولاد داریم نه تخریب چون تیم ما خیلی جوان شده و کمی زمان می‌برد تا جوانگرایی نتیجه دهد.

سرپرست تیم فولاد تاکید کرد: نمی‌دانم به چه دلیل برخی از تماشاگران فولاد علیه مدیرعامل باشگاه شعار می‌دادند اما مطمئنم وضعیت سکوهای ورزشگاه در بازی‌های فولاد درست خواهد شد چون تماشاگران واقعی فولاد تماشاگران فهیمی هستند و از آنها انتظار داریم کمک کنند تا جو ورزشگاه بهتر شود.

کاهکش در مورد آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی گفت: یک جای خالی در لیست خود داریم که می‌خواهیم آن را به یک مهاجم خارجی اختصاص دهیم و در حال حاضر نیز منتظر دستور اسکوچیچ در این خصوص هستیم. شاید تا پیش از هفته دوم لیگ یک مهاجم کروات جذب کنیم البته همانطور که گفتم این موضوع بستگی به نظر اسکوچیچ دارد.

دیدگاه‌ها