کد خبر : 1256846 | 11 مرداد 1394 ساعت 16:25 | 79.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تیم پزشکی بارسلونا

مسی مثل یک گاو وحشی آماده است

نتیجه تست های آمادگی جسمانی مسی نشان می دهد که او با بهترین فرم خود، فاصله بسیار اندکی دارد.

مسی مثل یک گاو وحشی آماده است
به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی پس از اتمام رقابت های کوپا آمریکا که برای او طعمی تلخ به همراه داشت، راهی تعطیلات تابستانی شد اما 5 روز زودتر از موعد مقرر برای بازگشت به بارسلونا، او همراه ماسچرانو، به شکل غیرمنتظره ای در تمرینات بارسا حضور یافت؛ بطوریکه این مساله باعث سورپرایز شدن همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم کاتالانی شد.
در واقع مسی برای رسیدن به اوج آمادگی برای حضور در دیدار سوپرجام اروپا برابر سویا (20 مرداد)، تصمیم گرفت از تعطیلات خود زده و تمریناتش را از سر بگیرد.

امروز مارکا در گزارشی اختصاصی ادعا کرده است که نتیجه تست های آمادگی بدنی مسی آنقدر مطلوب بوده که تیم پزشکی پس از مشاهده نتایج گفته اند که فوق ستاره آرژانتینی همچون یک گاو وحشی در آمادگی به سر می برد.

برعکس مسی، نیمار که پس از 38 روز تعطیلات به تمرینات بازگشته، همچنان دور از فرم ایده آلش قرار دارد و شاید با نیمی از آمادگی موردنظر خود را به دیدار سوپرجام برساند. هواداران بارسلونا می توانند خوشحال باشند که مسی در بهترین فرم به بازی با سویا خواهد رسید و می تواند کمک کند تا بارسا، چهارمین جام سال را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

دیدگاه‌ها