کد خبر : 1256851 | 11 مرداد 1394 ساعت 16:57 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

جواب اعتماد آقای برانکو را خواهم داد

صادقی: بازی‌کردن در پرسپولیس لذت خاصی دارد

گلر جوان پرسپولیسی ها که برای اولین بار در دیدار با پدیده مشهد در چارچوب دروازه این تیم قرار گرفت، عملکرد قابل قبولی داشت.

صادقی: بازی‌کردن در پرسپولیس لذت خاصی دارد
به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی در مورد کسب تساوی مقابل پدیده گفت: بازی اول خیلی سخت بود و تا جا بیافتیم طول می‌کشد. البته ما کارمان را خوب شروع کردیم و گل زودهنگامی نیز زدیم و یک مقدار باز بازی کردیم. ناهماهنگی عقب زمین ما دیده می‌ شد و همین قضیه باعث شد گل بخوریم البته گل اول که دریافت کردیم شانسی بود، 10 بار دیگر آنگونه سانتر می‌ کردند گل نمی‌ شد. سعی می‌ کنیم در بازی های بعدی بهترین نتیجه را بگیریم و در عقب زمین نیز تمرکز کافی داشته باشیم. در بازی اول همه تیم ها به مشکل برمی خورند من به شخصه فکر می‌ کنم تنها بازیکنی هستم که بازی دوستانه انجام ندادم و یک مرتبه وارد مسابقات لیگ شدم اما خدا را شکر اشتباه فاحشی از سمت دروازه ما رخ نداد.

او در مورد قرار گرفتن درون دروازه پرسپولیس برای اولین بار ادامه داد: دوست نداشتم در بازی اول گل بخورم و می‌ خواستم خودم را خوب نشان بدهم و بهترین بازی ام را انجام بدهم. در کل ایستادن درون چارچوب تیم های بزرگ لذت خاصی دارد. احساس می‌ کنم خیلی بهتر از آنها می‌ توانستم خودم را نشان دهم. انشاالله که در ادامه همین گونه هم باشد. دوست دارم آنقدر در پرسپولیس خوب کار کنم که در نهایت به تیم‌ملی راه پیدا کنم.

وقتی از صادقی سوال شد علت بازی کردنش غیبت مکانی بوده یا اعتقاد برانکو به او پاسخ داد: به دلیل اینکه آقای مکانی در 3 بازی اول غیبت دارد باشگاه به دنبال یک گلر می‌ گشت که بتواند در غیبت سوشا خوب کار کند و مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نشود. آقای برانکو هم شناخت خوبی نسبت به من داشت و فیلم بازی ام را دیده بود. البته زمانی که من با باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره بودم، گلرهای دیگر نیز فیلم بازی شان را آورده بودند، گویا آقای برانکو خوشش نیامده بود. من قطعا جواب اعتماد و اعتقاد ایشان را به خودم خواهم داد.

بازیکن سرخپوشان پایتخت در مورد اینکه توانسته در این مدت کوتاه در پرسپولیس جا بیافتد یا خیر گفت: خدا را شکر از همان روز اول اصلا احساس غریبی نکردم و بچه ها با من گرفتم گرفتند. ما بازیکنان پرسپولیس با همدیگر روابط خیلی خوبی داریم و اگر هم در بازی اول ناهماهنگی ها به وجود آمد طبیعی بود وگرنه من با تمام بازیکنان خط دفاعی دوست هستم. دست به دست هم می‌ دهیم تا خط دفاع پرسپولیس و دیگر خطوط بهترین باشد.

صادقی در پایان در مورد دیدار با استقلال‌خوزستان در هفته دوم لیگ افزود: فرق نمی‌ کند در چه شهری بازی داشته باشیم چون باید با تمام شرایط کنار بیاییم و بهترین بازی مان را انجام دهیم و حالا اینکه هوا سرد است یا گرم و یا اینکه در خانه بازی داریم یا خانه حریف نباید برایمان فرقی کند. ما فقط باید به فکر گرفتن 3 امتیاز و شاد کردن دل هواداران بیشمار پرسپولیس باشیم.

دیدگاه‌ها