کد خبر : 1256862 | 11 مرداد 1394 ساعت 17:49 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

عده ای سکوت می کنند تا به سمتی غش کنند

میناوند: دستپخت برانکو، یک تیم با برنامه است

ملی پوش سابق پرسپولیس معتقد است اولین بازی این تیم در لیگ نشان داد برانکو مشغول آماده کردن تیم با برنامه ای برای لیگ پانزدهم است.

میناوند:  دستپخت برانکو، یک تیم با برنامه است
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند در رابطه با بازی اول تیم پرسپولیس در لیگ، اظهار نظر برخی پیشکسوتان و اعتراض بعضی از هواداران گفت:

دستپخت برانکو، یک تیم با برنامه است

مگر می شود بازی پرسپولیس را ندید، آن هم در فصلی که خیلی به تیم امید داریم، نظرم نسبت به پرسپولیس امسال خیلی مثبت است و خداراشکر با دیدن اولین بازی تیم می شد فهمید که دستپخت امسال برانکو، یک پرسپولیس با برنامه است. این تیم در مجموع، بازی رو به جلویی ارائه داد و کاملا امیدوارکننده ظاهر شد. البته بازی های سخت تیم آرام آرام از راه می رسند و امیدوارم همزمان با آمدن بازی های سخت، تیم نیز همینطور بابرنامه ظاهر شود.

بعضی ها منتظرند تا به سمتی غش کنند

متاسفانه عده ای همیشه ناراضی هستند، زدن بعضی حرف ها صحیح نیست اما بعضی ها به دلیل اینکه می خواهند آدم خودشان را در باشگاه داشته باشند در مقابل تیم خوب سکوت می کنند و در مقابل یک نتیجه بد، داد و هوار راه می اندازند، نمی دانم چرا این آدم ها همیشه منتظر افتادن یک اتفاق بد در تیم به اصطلاح محبوبشان هستند، عده ای دیگر هم سکوت می کنند تا ببینند چه اتفاقی می افتد تا به آن سمت غش کنند!

من هم به تیم انتقاد دارم اما حمایت می کنم

خود من به این تیم انتقاد داشتم، از هم مسائل مدیریتی که در تیم جریان دارد و هم بازی شان در مقابل پدیده، من برای انتقاداتم هم دلایل خودم را دارم، البته مدیران تیم در حال حاضر دارند کار می کنند اما ای کاش با نوع مدیریتی که در جریان اداره تیم داشتند خودشان را بیشتر در دل هواداران این تیم جا می کردند، آنها می توانستند تیم قدرتمندتری بسازند، یا مثلا کاش دفاع هماهنگ بود، یا احمدزاده تعویض نمی شد و یا بازیکنان خارجی که به تیم اضافه شدند، زودتر به مجموعه تیم می آمدند تا با بازیکنان داخلی کاملا هماهنگ باشند، اما همه اینها دلیل نمی شود چون به تیم انتقاد دارم، حمایت نکنم، من ادعا می کنم پرسپولیسی هستم پس در هر شرایطی پشت این پیراهن می ایستم.

مشکل جناح چپ هم حل می شود

تیم در فصل یارگیری عملکرد خوبی داشت، حضور بازیکنانی همانند رضاییان، احمدزاده و یا مسلمان برای این تیم مفید هستند، تنها نکته ای که در این مورد وجود دارد این است که بازیکن های جدید باید خود را با کل تیم هماهنگ کنند.

آن چیزی که مشخص است این است که تیم در جناح چپ مشکل دارد، بابک حاتمی در این بازی در پست خود بازی نمی کرد و نمی توان انتظار داشت شاهکار کند، البته باید قبول کرد که این اولین بازی تیم است، یقینا تیم بازی به بازی بهتر خواهد شد، امیدوارم انصاری و حیدریه، بازیکن های جوانی که به تیم پیوستند بتوانند این نقیصه را برطرف کنند، یقینا برانکو چیزی در این بازیکنان دیده است که آنها را انتخاب کرده است.

تغییرات در تیم محسوس بود

باز هم این موضوع را عنوان می کنم که با توجه به اینکه اولین بازی خود را انجام دادیم بسیار فنی و بابرنامه بودیم و کاملا می شود به این تیم امید داشت، تغییرات در تک تک بازیکنان و نوع بازی شان کاملا مشهود بود، البته تیم نباید به گل خوردن عادت کند چرا که بازی های سخت تر از راه می رسند و آن موقع این مسئله عادت کردن برای مان گران تمام می شود.

امثال بنگر برای تیم یک نعمت هستند

در چند روز اخیر نسبت به عملکرد بعضی از بازیکنان انتقاد شنیدم اما باید گفت این اولین بازی بنگر در کنار ماریچ بود، آنها نیاز به هماهنگی دارند، در ضمن باید به این نکته نیز توجه داشت که فوتبال را اشتباهات جذابتر می کند همان طور که ما هم روی اشتباه بازیکنان حریف به گل می رسیم.

طرفداران همیشه حق دارند

طرفداران همیشه حق دارند، اما همین هواداران هم می توانند برای تیم مثمر ثمر باشند و هم می توانند مخرب باشند. دقیقا مانند اثری که یک پیشکسوت می تواند داشته باشد، به شدت معتقدم در شرایط فعلی باید صبر و حوصله داشت تا تیم راه بیفتد، همانطور که گفتم من هم به عنوان یک هوادار و یا پیشکسوت از سیستم مدیریتی پرسپولیس راضی نیستم اما عرق این لباس و این رنگ نمی گذارد صبر نکنم و دست از حمایت تیمم بردارم.

تیم های ملی فراموش نشوند

حالا که قطار لیگ شروع به حرکت کرده است و همه حواس ها معطوف بازی های لیگ برتر است، امیدوارم توجه به تیم های ملی کم نشود، در حال تیم امید ما به مرحله دوم صعود کرده و فکر می کنم آذرماه بازی های نهایی دارند، رساندن آن تیم به المپیک باید جزء اولویت ها باشد و یا حتی تیم ملی بزرگسالان که باید آماده بازی های مقدماتی جام جهانی باشد تا با قدرت و با نتایجی در خور نام ایران به مرحله دوم صعود کند.

دیدگاه‌ها