کد خبر : 1256872 | 11 مرداد 1394 ساعت 18:38 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیل پور: نمی‌توانم برای تیمم معجزه کنم

سرمربی تیم شنزن چین گفت: همانند تیمی بازی کردیم که برای اولین بار در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کند.

اسماعیل پور: نمی‌توانم برای تیمم معجزه کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، برونو خوزه گارسیا، سرمربی تیم شنزن چین پس از باخت تیمش مقابل بانک بیروت در نشست خبری اظهار کرد: از نتیجه بسیار ناراحت هستم زیرا همانند تیمی بازی کردیم که انگار برای اولین بار در جام باشگاه‌های فوتسال شرکت کرده بود و نتوانستیم نتیجه دلخواه خود را بگیریم.

وی افزود: اشتباهات زیادی که در این بازی انجام دادیم، مهم‌ترین علت شکست ما در این بازی بود. در نیمه اول با دو اشتباه از حریف عقب افتادیم و در نیمه دوم نیز در دقایق پایانی با دو اشتباه پیاپی بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم شنزن چین در پاسخ به این سوال که احمد اسماعیل‌پور بازیکن این تیم توانسته انتظارات را برآورده کند یا خیر گفت: من از این بازیکن راضی نیستم و فکر می‌کنم عملکرد بهتری را می‌توانست از خود به نمایش بگذارد.

دژان ددویچ سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت نیز در نشست خبری گفت: بازی بسیار سختی بود و ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. ما باید نیمه اول بازی را تمام می‌کردیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی افزود: در شروع نیمه دوم دو توپ‌ربایی خوب از بازیکنان ما باعث شد دو گل به ثمر برسانیم و بازی را پیش بیفتیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانستم که در این بازی به گل احتیاج داریم و هر کاری که می‌خواهیم بکنیم باید در 10 دقیقه اول انجام دهیم.

سرمربی تیم بانک بیروت به تمجید از عملکرد مهدی جاوید بازیکن ایرانی خود پرداخت و گفت:‌این بازیکن قبل از مسابقه‌ها تنها 5 روز بود که به ما اضافه شده بود و عملکرد بسیار خوبی را از خود برای تیم ما به نمایش گذاشت. به جرات می‌توانم بگویم که مهدی جاوید یکی از بهترین بازیکنان آسیاست.

وی درخصوص تجربه تیمش در این سری از مسابقه‌ها گفت: ما در دو سال گذشته در جام باشگاه‌های آسیای چین شرکت کردیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم و از گروه‌مان بالا نیامدیم. ما در حال حاضر صعود کرده‌ایم و مهم‌ترین هدف ما رسیدن به نیمه نهایی است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعدی منتظر تیم چونپوری تایلند است گفت:‌ ما آمادگی بازی مقابل هر تیمی را داریم و فکر می‌کنم حریف ما چونپوری تایلند است اما می‌توانم به این نکته اشاره کنم که بانک بیروت می‌خواهد شگفتی‌ساز این جام باشد.

احمد اسماعیل ‌پور بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند که به طور قرضی به شنزن پیوسته بود در این نشست اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه 5 دوره از است در این سری از مسابقه‌ها شرکت کرده‌ام حس می‌کنم تیم‌هایی که آمده‌اند نسبت به دوره‌های قبل ضعیف‌تر هستند اما به طور استثنا تیم‌های تایلند، ژاپن و ایران با دیگر تیم‌ها متفاوتند.

وی افزود: من قبل از آمدن به ایران دو ماه با این تیم تمرین کرده بودم و دو بازی دوستانه با تیم فوتسال گیتی‌پسند و یک تیم دسته یکی انجام دادیم اما می‌توانم بگویم که سطح فوتسال تیم شنزن و بازیکنان چینی این تیم و خارجی بسیار پایین است و در این مدت به شخصه اذیت شدم.

اسماعیل‌پور درباره انتقاد مربی شنزن چین درباره عملکردش در این دو بازی گفت: وقتی یک تیم از نظر سطح فنی پایین باشد مربی نباید از این بازیکن انتظار معجزه داشته باشد و بخواهد یک بازیکن یک تیم را قهرمان کند. اگر شما تیم‌هایی مانند ناگویای ژاپن و تاسیسات دریایی را آنالیز کنید، 8 بازیکن بسیار خوب دارند که می‌توانند این تیم ها را به فینال برسانند.

وی تصریح کرد: دیگر بازیکنان ایرانی مانند مهدی جاوید و سپهر محمدی همانند من به خاطر پایین بودن سطح بازیکنان تیم‌شان اذیت شدند و فکر می‌کنم شعور فنی بازیکنان فوتسال آسیا به غیر از ژاپن و ایران پایین است.

دیدگاه‌ها