کد خبر : 1256882 | 11 مرداد 1394 ساعت 19:21 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

هشت تیم برتر والیبال آسیا مشخص شدند

سومین روز دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (یکشنبه) پیگیری و چهره هشت تیم برتر این رقابت ها مشخص شد.

هشت تیم برتر والیبال آسیا مشخص شدند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه نهم مردادماه به میزبانی تهران در چهار گروه مقدماتی آغاز شد.

سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (یکشنبه) با هشت دیدار پیگیری خواهد شد که با نتایج به دست آمده تا این لحظه چهره هشت تیم برتر مشخص شده است.

در ادامه این رقابت ها از فردا هشت تیم برتر برای مقام های اول تا هشتم و هشت دیگر برای عنوان های نهم تا شانزدهم با یکدیگر مسابقه می دهند.

تیم های ایران، چین تایپه از گروه اول، قطر و استرالیا از گروه دوم، کره جنوبی و تایلند از گروه سوم و چین و ژاپن از گروه چهارم به عنوان هشت تیم برتر این رقابت ها معرفی شدند.تیم های قزاقستان و کویت از گروه اول، هند و ترکمنستان از گروه دوم، پاکستان و عمان از گروه سوم و بحرین و سری لانکا از گروه چهارم در مرحله بعد برای عنوان های نهم تا شانزدهم با یکدیگر مسابقه می دهند.

تیم ملی ب والیبال ایران در امروز و سومین روز دور مقدماتی در دیداری حساس به مصاف چین تایپه می رود که پیروز این مسابقه صدر جدول را در اختیار خواهد گرفت اما در صعود آنان به جمع هشت تیم برتر نقشی نخواهد داشت. این مسابقه تا دقایقی دیگر آغاز می شود.

دیدگاه‌ها