کد خبر : 1256909 | 11 مرداد 1394 ساعت 21:37 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: لازم نیست درباره ما اظهار نظر کنند

سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران گفت: لازم نیست کسانی که بیرون هستند در مورد تیم ما اظهار نظر کنند.

اکبری: لازم نیست درباره ما اظهار نظر کنند
به گزارش"ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پیمان اکبری در نشست خبری بعد از پیروزی 3 بر صفر بازیکنانش مقابل چین تایپه اظهار داشت: همان طور که گفتم انتظار بازی سختی را داشتیم چون تایپه تیمی است که در تمام نقاط زمین با سرعت بازی می‌کند. ما نیاز داشتیم که دریافت‌های حریف را از کار بیندازیم و در این کار نیز موفق بودیم. زمانی که چین تایپه رو به توپ‌های بلند آورد ما بازی را به دست گرفتیم و برنده شدیم.

اکبری ادامه داد: چین تایپه تیم هماهنگ و خوبی است. من بازی‌های این تیم را قبلا هم دیده‌ام و از دیدن آن همیشه لذت می‌برم اما امروز ما در سرویس، حمله و تمام فاکتورهای بازی از حریف برتر بودیم و شرایط بهتری داشتیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران به بازی‌های بعدی شاگردانش اشاره کرد و گفت: بازی امروز برای ما اهمیت زیادی داشت و یک دیدار 6 امتیازی بود چون نتیجه این بازی نیز در مرحله بعدی حساب می‌شود. تایلند و کره جنوبی نیز حریفان بعدی ما هستند که ما برای هر کدام برنامه ویژه‌ای داریم.

اکبری با اشاره به برخی انتقادهای غیرکارشناسانه از تیمش تصریح کرد: شاید برخی افرادی که حتی سابقه حضور در روی نیمکت تیم ملی را هم ندارند در چند روز گذشته در مورد تیم ما صحبت کردند. ما به آنها احترام می‌گذاریم ولی واقعا لازم نیست کسانی که بیرون گود هستند در مورد تیم ما نظر بدهند. وظیفه ما تشویق کردن و روحیه دادن به بازیکنان در جهت پیشرفت والیبال ایران است. دیدگاه من و کواچ این بوده که بازیکنان فعلی برای تیم «ب» بازی کنند و نظر گواچ به عنوان لیدر تیم‌های ملی ارجح است.

وی در مورد روند بازی گفت: این‌طور نیست که ما همیشه تیم برتر میدان باشیم و در همه لحظه‌ها از حریف امتیازات بیشتری داشته باشد. در والیبال امروز هر اشتباه 2 امتیاز منفی است چون یک امتیاز نگرفته‌ایم و یک امتیاز هم به حریف داده‌ایم.

اکبری در پایان اظهار امیدواری کرد که در بازی‌های بعدی سالن آزادی پر از تماشاگر شود.

دیدگاه‌ها