کد خبر : 1256921 | 11 مرداد 1394 ساعت 22:32 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان: کی‌روش به ایران برمی‌گردد‌

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش با ما قرار داد دارد، به این قرارداد پایبند است و هفته آینده بعد از کنگره مالزی به ایران باز می‌گردد.

کفاشیان: کی‌روش به ایران برمی‌گردد‌
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی کفاشیان دقایقی پیش در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سئوالی درباره کاهش اقتدار فوتبال و فوتسال کشور در سال‌های اخیر و عدم همدلی مدیران فوتسالی، اظهار داشت: مسئله این نیست، امروز شاید هیچ تیمی در آسیا حاشیه امنیت ندارد و در فوتسال هم شرایط همینطور است.

وی افزود: قبلاً فقط ایران و ژاپن در فوتسال مطرح بودند، اما امروز کشورهای آسیایی در فوتبال و فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنند، همانطور که دیدیم، نماینده قرقیزستان که تاکنون در این مسابقات حضور نداشته شگفتی‌ساز شد و مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همین درخشش تیم‌های ناشناخته زنگ خطری برای فوتسال ما است که با اهمیت بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم و دانش فنی خود را بالا ببریم. همچنین مکان‌های خوب مانند سالن 25 آبان اصفهان داشته باشیم و خوب تمرین کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی‌روش، گفت: کی‌روش با ما قرارداد دارد، به این قرارداد پایبند است و هفته آینده بعد از کنگره مالزی به ایران باز می‌گردد.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که در تفاهم‌نامه بین صدا و سیما حق فوتبال ادا نشده و سازمان لیگ و فدراسیون هم از حرف خود کوتاه نمی‌آیند؟ تصریح کرد: مسئله ادای حق نیست، از سال گذشته تاکنون و پس از عقد تفاهم‌نامه صدا و سیما ریالی به فدراسیون نداده است اما با تغییرات مدیریتی که صورت گرفته و مذاکرات اخیر قرار است با صدا و سیما همکاری جدیدی شروع و با حضور کارشناسان تفاهم‌نامه فنی امضاء کنیم و با همین کار در آینده به سوی حرفه‌ای شدن پیش رویم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: حرفه‌ای شدن یعنی اینکه باید از برنامه‌ها و تبلیغات درآمدزایی شود و بین صدا و سیما و فدراسیون تقسیم صورت گیرد؛ ضمن اینکه تخصیص به باشگاه‌های پرطرفدار مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان که طرفدار بیشتر و در نتیجه درآمدزایی بهتری دارند، باید بیشتر باشد.

وی درباره اجازه بازی به باشگاه‌های بدهکار اظهار داشت: دارایی‌های باشگاه‌های بدهکار را بلوکه کردیم تا در وجه طلبکاران پرداخت شده و باشگاه‌ها، اجازه بازی داشته باشند به‌‌جز استقلال و پرسپولیس که بدهی زیادی دارند و این کار امکان‌پذیر نیست.

کفاشیان در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به این سئوال که گفته شده اگر تاسیسات قهرمان شود، شمسایی می‌تواند مربی تیم ملی شود، گفت: ما هنوز برای تیم ملی تصمیمی نگرفته‌ایم، به‌طور قطع شرایط را بعد از این جام ارزیابی کرده و منتظر پیشنهاد کمیته فوتسال می‌مانیم تا پس از آن تصمیم گرفته شود.

دیدگاه‌ها