کد خبر : 1256929 | 11 مرداد 1394 ساعت 23:46 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد خیره کننده سیتی برای دی بروین

منچسترسیتی گران‌ترین پیشنهاد تاریخ بوندسلیگا را به ولفسبورگ برای جذب مهاجم بلژیکی این تیم ارائه کرد.

پیشنهاد خیره کننده سیتی برای دی بروین
به گزارش "ورزش سه"، یکی از هیجان‌انگیزترین اخبار نقل و انتقالات تابستانی امسال حول محور کوین دی بروین می‌چرخد. وی که با درخشش خیره‌کننده خود در ولفسبورگ سهم بسزایی در نایب قهرمانی این تیم در بوندسلیگا و قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ آلمان داشت، گرانترین پیشنهاد تاریخ بوندسلیگا را دریافت کرده است.
باشگاه منچسترسیتی حاضر شده برای جذب این بازیکن 80 میلیون یورو به ولفسبورگ پرداخت کند و همچنین تا سال 2020 دستمزد سالانه‌ای بالغ بر 20 میلیون یورو را برای او در نظر گرفته است.
این درحالی است که قرارداد این بازیکن با سبزهای نیدرزاکسن تا سال 2019 اعتبار دارد و دیتر هکینگ، سرمربی، و کلاوس آلوفس ،مدیر ولسفبورگ، هیچ تمایلی به فروش وی ندارند و حاضر شده‌اند برای جلب رضایت وی دستمزدش را تا 5 میلیون یورو در سال افزایش دهند.
پیشنهاد سیتی اصلا این باشگاه را وسوسه نکرده است چرا که آنها اسپانسری همچون فولکس واگن را پشت خود دارند که این باشگاه را از نظر مالی بی‌نیاز کرده است. آنها اعلام کردند به هیچ وجه حاضر به معامله دی بروین نیستند مگر آنکه این بازیکن خودش تمایلش را برای پیوستن به تیم دیگری مطرح کند و دلایلش را هم بگوید، آنگاه باشگاه درمورد آن فکر خواهد کرد.
کلاوس آلوفس اخیرا اعلام کرد:" اگر به بررسی پیشنهادات وارده بپردازیم، تنها به احترام بازیکن مان است، وگرنه چشم انتظار پیشنهادات باشگاه‌ها نیستیم و نیازی به آن نداریم. البته بررسی کردن هم معنایش این نیست که براحتی می‌گذاریم بازیکنان مان بروند."

دیدگاه‌ها