کد خبر : 1256930 | 11 مرداد 1394 ساعت 23:50 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید رودی فولر از مارسل یانسن

مدیر باشگاه لورکوزن اعلام کرد که هنوز نتوانسته کناره‌گیری زودهنگام مدافع جوان هامبورگ از فوتبال را هضم کند و برای تصمیم او متاسف است.

انتقاد شدید رودی فولر از مارسل یانسن
به گزارش "ورزش سه"، در میان ناباوری همگان مارسل یانسن ماه قبل در 29 سالگی به دوران بازیگری‌اش در فوتبال پایان داد؛ امروز رودی فولر بالاخره به این موضوع واکنش نشان داد.
فولر که با شبکه دوم تلویزیون دولتی آلمان صحبت می‌کرد، گفت:" فقط می‌توانم سرم را تکان دهم. او واقعا بازیکن خوبی بود اما تصمیم عجیبی گرفت. به نظر من کسی که چنین کاری می‌کند، هیچگاه عاشق فوتبال نبوده است."
یانسن که متولد شهر گلادباخ است و قبل از هامبورگ سابقه حضور در تیم‌های مونشن‌گلادباخ و بایرن مونیخ را هم در کارنامه دارد، در واکنش به اظهارات فولر گفت:" من عاشق فوتبال هستم و خواهم بود. علاوه بر آن معتقدم نباید به بازیکنان توصیه کرد به دلیل سود مالی یا مسائلی از این قبیل کاری را انجام دهند که در مورد آن تردید دارند. من هیچگاه نگفته‌ام از فوتبال کنار می‌کشم، بلکه به نقشم به عنوان یک مدل تجاری پایان دادم."
این بازیکن امروز هم در صفحه فیسبوکش نوشت:" حق با آقای فولر است. من هرگز عاشق فوتبال تجاری نبودم اما آن را پذیرفتم چونکه برایم امکانات بسیاری فراهم می‌کرد که باید بابت آنها شکرگزار باشم. با این وجود می‌توانم به جرأت بگویم که زندگی‌ام قبل از ورود به فوتبال به همین اندازه الان باارزش و زنده بود."

دیدگاه‌ها