کد خبر : 1256941 | 12 مرداد 1394 ساعت 01:18 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

بواتنگ در آستانه پیوستن به اسپورتینگ لیسبون

"بیلد" از توافق اولیه بازیکن جنجالی و مغضوب شالکه با اسپورتینگ لیسبون خبر داد.

بواتنگ در آستانه پیوستن به اسپورتینگ لیسبون
به گزارش "ورزش سه"، هورس هلت ،مدیر باشگاه شالکه، با تایید این خبر گفت:" هر دو طرف در حال مذاکره هستند و به نظر می‌رسد به نتیجه نهایی خواهیم رسید. کوین هم می‌تواند خودش را آماده کند."
کوین پرینس بواتنگ که سال 2013 از میلان به شالکه پیوست، نتوانست انتظارات باشگاه آلمانی را برآورده کند. علاوه بر آن این بازیکن غنایی به حاشیه‌سازی عادت داشت که اوج آن را در اواسط ماه مه نشان داد. در بازی مقابل کلن که به شکست 2 بر 0 شالکه منجر شد، بواتنگ رفتار نامناسبی با هواداران تیمش از خود نشان داد که این موضوع به اضافه ناکارامدی و بی‌انگیزگی وی در زمین مسابقه، منجر به آن شد مسئولان باشگاه شالکه عذر این بازیکن را بخواهند.
اما او طی هفته‌های اخیر پیشنهاداتی از تیم سابقش آ ث میلان و همچنین از گالاتاسرای دریافت کرد، که با هیچ کدام به توافق نرسید. دوشنبه هفته گذشته هم همراه با مدیر برنامه‌هایش برای مذاکره با باشگاه الاتحاد عربستان به این کشور سفر کرد، که آن هم بی‌نتیجه بود. اینک پیشنهاد باشگاه اسپورتینگ پرتغال روی میز شالکه قرار دارد و چنانچه دو طرف به توافق نهایی دست پیدا کنند، بواتنگ این شانس را خواهد داشت فصل بعد در چمپیونزلیگ حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها