کد خبر : 1256951 | 12 مرداد 1394 ساعت 08:26 | 75.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی:نمی‌خواستم نفر دوم پرسپولیس باشم

گلر استقلال اهواز اعتقاد دارد با توجه به اینکه کارشان را قبل از شروع فصل خیلی دیر شروع کردند طبیعی است که در هفته های ابتدایی خیلی آماده نباشند.

کریمی:نمی‌خواستم نفر دوم پرسپولیس باشم
به گزارش "ورزش سه"، پرویز کریمی در مورد جدایی از استقلال خوزستان و آمدن به استقلال اهواز گفت: شرایط به نوعی بود که باید جدا می شدم. از استقلال اهواز پیشنهاد داشتم و چون بازیکن آزاد بودم تصمیم گرفتم به این تیم بیایم.

او در پاسخ به این سوال که چرا رفتنش به پرسپولیس منتفی شد گفت: صحبت حضور من در پرسپولیس مطرح شد اما طبق صحبتی که با باشگاه پرسپولیس انجام دادم شرایط در این تیم برای من ایده آل نبود چون آنها می خواستند صرفا من را به عنوان گلر دو جذب کنند اما برای من بحث رقابتی مدنظر بود چون من دوست داشتم بازی کنم.

این بازیکن در مورد کسب تساوی مقابل صبای قم نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با صبا کلا خاص بود تیم ما خیلی دیر بسته شد و شرایط ما به نوعی بود که یک هفته هم تمرین نکردیم و بازیکنانمان سه روز کنار هم بودند ولی با همه این ها نتیجه ای که گرفتیم بد نبود فرصتی نداشتیم که خودمان را به شرایط ایده آل برسانیم و تاکتیک مورد نظرمان را اعمال کنیم به نظر من بازی به بازی عملکردمان قابل قبول تر می شویم.

گلر آبی ها اهواز در مورد عملکردش در اولین بازی ادامه داد: بخاطر شروع بازی ما خیلی انگیزه داشتم و وظیفه خودم را انجام دادم. خدا را شکر از پس بازی اول که سمت هم بود برآمدیم.

این بازیکن در مورد اینکه گفته می شود به نظر می رسید اضافه وزن دارد گفت: من اصلا چاق نشده ام و کمبود وزن هم دارم و باید 2،3 کیلو اضافه کنم.

کریمی در پایان در مورد دیدار بعدی با سیاه جامگان افزود: این دیدار حساسیت های خاصی خودش را دارد استقلال اهواز چند سال در لیگ برتر نبوده و شاید یکسری مسائل بین هواداران و چه بازیکنانمان هست که ما این مساله را به فال نیک می گیریم. ان‌شاءالله که هواداران بیایند و حمایت کنند.

دیدگاه‌ها