کد خبر : 1256954 | 12 مرداد 1394 ساعت 08:31 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

امامی‌فر: برانکو هنوز در لیگ محک جدی نخورده

علیرضا امامی فر مربی فصل گذشته پرسپولیس عنوان کرد هنوز برانکو در لیگ محک جدی نخورده است.

امامی‌فر: برانکو هنوز در لیگ محک جدی نخورده
امامی فر به خبرنگار "ورزش سه"، گفت:در حال حاضر من در آکادمی فوتبال به عنوان مدیر فنی مشغول به کار هستم و روی کارهای پایان نامه ام فوق لیسانسم کار می کنم .

او در مورد شروع پرسپولیس در لیگ، گفت: اتفاقی که این فصل در اکثر تیمهای لیگ اتفاق افتاده این است که فدراسیون قوانین جوانی را برای قرار گرفتن بازیکنان جدید در لیگ گذاشته که باعث می شود تا نیروهای جوان در لیگ باشند که به عنوان سرمایه های آینده فوتبال ما هستند. به عقیده من آینده نگری خوبی پشت این جوانگرایی وجود دارد.

وی افزود: البته نباید یادمان برود که هوادارانی از استقلال و پرسپولیس برد می خواهند. مخصوصا در مورد پرسپولیس که سالها از قهرمانی دور بوده است. در این تیمها هیچ وقت نباید یک انقلاب و جوانگرایی صرف به وجود بیاید همانطوری که هرگز در رئال مادرید، بارسلونا یا منچستر یونایتد چنین اتفاقاتی نمی افتد. شاید نام بردن از این باشگاهها قیاس مع الفارغ باشد ولی به هر حال باشگاههای پرهوادار معمولا از یک روش طبعی می کنند.

امامی فر در مورد بازی پرسپولیس و پدیده ، گفت: به عقیده من پرسپولیس به نسبت بازیهای آسیایی از هماهنگی کمتری برخوردار بود البته نباید از نبود بازیکنانی مثل طارمی، عالیشاه، و مکانی به راحتی بگذریم. به نظر من برای دیدن پرسپولیس واقعی باید کمی صبر و حوصله داشته باشیم. تیم آقای برانکو در چند بازی آینده محک جدی می خورد و من هنوز تاکتیک خاصی از آنها ندیدم.

دیدگاه‌ها